Hobby??

15 October 2010 § 1 Comment

A hobby is an activity or interest that is undertaken for pleasure or relaxation, typically done during one’s leisure time.

Deci cu toţii ştim ce e un hobby…mai puţini sau mai mulţi îl au…ok sa stai pe net nu e un hobby chiar daca ne ia ff mult timp…anyway…avem un hobby si-l practicam…

Mai puţin eu…chir de ce???sunt eu mai deosebită???nu cred că aici e răspunsul….Aşa: O. se ocupa cu dansurile, engleza, lupte, a îmblat la cursuri de masaj, poate cînta la instrumente muzicale…SS. şi DK. de cînd le ştiu tot cu modelingu şi desenul se ocupă…sunt mai glamour…mai românce de felul lor (trăiesc in md)…a da şi B., care mi-a trimis acum un fişier…ea cam nu se ocupă cu nimic…dar nici capul nu o doare…ce şi cum e în lumea asta…

Sărmana de mine care mă gîndesc la viitor…la nu ştiu ce…la scopul meu in viaţa…deci tare mare sucks…cînd ajungi la o vîrsta anumită….

Deci eu am dansat…am…şi cam atît …nu am fost pasionata de ceva anume…acum mi-aş dori sa merg şi la ceva cursuri de masaj, make-up…la chitara…la dansuri…şi nu ştiu…nu am timp…sau poate alt ceva…dorinţa este şi-i mare…totuşi…imi place să citesc,sa brodez, sa dansez…şi să stau pe net…ca oricărui alt adolescent…

În curînd sper să-mi găsesc o ocupaţie mai interesantă decît netul şi FB şi messul şi odnoklassnikile…

…..o da, m-am apucat de blogging…sper sa dureze mai mult decît o lună …:)

Tagged:

§ One Response to Hobby??

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Hobby?? at Margantzovka's Blog.

meta

