52…fiindca asa vreau

17 October 2010 § Leave a comment

Ok, lukruri sint multe,,,adika ff multe…insa sunt shi unele mai importante..fara de care nu mi’as putea imagina ziua/viata..

Desigur nam sa skriu familia, prieteni, muzica, verishoara…asa ceva mai deosebit decit la altii

Sunt fara o ordine anumita..

1.creioane colorate

2.cercei(am ff multi..poate oi face shi un articol despre..)

3.ceva dulce

4.Nivea soft rose

5.plimbari

6.gossip girl

7.calatoriile mele pe site-uri

8.critica (a mea desigur…adresata altor personae)

9.servetele umede..))

10.istorioarele prof. de limba romana

11.lalele

12.butonul “play”

13.imagini frumoase

14.risete proaste(care ma fac sa ma simt COPIL)

15. argila (faciala)

16.Praga(n’am fost dar vreau)

17. zapada

18.carti

…shi nu mai shtiu ..daca’mi aduk aminte mai skriu..))

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 52…fiindca asa vreau at Margantzovka's Blog.

meta

