te iubesc.md

9 November 2010 § 4 Comments

Chisinau e unikul sat din Moldova in care circula troleibuzele…:-)

Moldova e unika tara in kare a fost skris un dictionar..(roman-moldovenesk)…in care cuvintele/frazele sunt 100% rusesti, iar sunt vindute ca moldovenesti..

O tara a minunilor de care ne bucuram in fiecare zi (cel putin eu)…shi sper sa nu fiu nevoita sa plek din ea…deoarece o iubesk.

Si o iubesk doar pentru faptul ca traiesk aici, ca ma trezesk aici, ka iubesk aici, ka MAMA este aici…

Doar pentru ca iarna in apartamente dormi ku geamurile deskise…

Doar pentru ca e verde…shi toamna galbena..iar mie-mi place toamna, si galbenul…

Doar pentru ca aici pot sa vorbesc usor si multi ma vor intelege

Shi o urask

Pentru ca ia facut pe altii sa-si piarda mamele si tatii, plekati peste hotare

Pentru ca daca nu gasim romana intr-o programa, cautam rusa…

Pentru ca multi ma vor intelege, si nu toti…

Pentru ca aici am programari la stomotolog…

Pentru ca fiecare ce are ochelari este mai “cool” decit cel care ii are insa nu shi-i pune intr-un club…

Pentru ca profesoara are odnoklassniki si poze publicate, in costum de baie…

Insa ura aceasta e nimik pe linga dragoste shi bucuria cu care o privesk kind ma intorc ACASA

Acasa unde ceaiul sta la lokul lui…unde am albume foto…unde tapeta eu am puso…si unde am oglinzi…oglinzile mele care nu ma fac mai grasa sau mai supla…

o, Moldova, dulcea mea Moldova…Te Iubesc!

Tagged: , , ,

§ 4 Responses to te iubesc.md

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading te iubesc.md at Margantzovka's Blog.

meta

