15-21.10

21 November 2010 § 4 Comments

ok, nu am publikat de ceva zile…nu am shtiut ce sa skriu..ce sa gindesk …si ce sa tip

nu ca nu am facut nimik deosebit insa nu shtiu, am fost tentata de alte site-uri decit blogosfera si wordpress…

nici acum nu shtiu ce sa skriu.)))

1.ma irita profa de engleza…

2.shi inka una…shi inka alta…

3.ce mult imi place profa de romana..mi se pare ce-a mai interesanta persoana intilnita cindva..ok…una dintre cele mai…

3.am avut o saptamina oribila in care m-am simtit de multe ori neglijata, neiubita, nesuportata …of.

4.vreau la teatru, patinoar si inka undeva insa nu spun ca este probabilitate sa nu plek(un alt of)

5.m-am uitat la toate filmele “Saw”…

6.am fost si la concertul de Ziua Studentului..))nu am shtiut ca nu-mi place Gandul Matei..kiar daca-l admir pe Nicu Tarna…

sper sa am o saptamina reusita…shi va urez una la fel…

muzo’…mai treci si pe la mine..))

Tagged: , , , , , , ,

§ 4 Responses to 15-21.10

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 15-21.10 at Margantzovka's Blog.

meta

