grunge sau Chisinau style

3 December 2010 § Leave a comment

grunge- intre frumos shi murdar
un stil de muzika, care s-a manisfestat mai tirziu(prin 90′) shi in industria fashion…
articolul se refera numai modei shi nicidecum muzicii, nu ascult rock…
grunge-ul mi se pare o combinatie perfecta a romanticii + rock+punk+hippy
cred ca la noi, in Ch sa vezi asa o fata este ceva deosebit shi kiar minune…cel putin va trezi indignare, comentarii rautaciose…sau  o intoarcere a capului cu o privire uimita…
eu as admirao, as comantao si as privio pina in momentul in care nu o voi mai vedea …
la noi este normal ca o fata la -(minus) 5 grade sa umble cu spatele gol, cu ochilari pe ochi,cica o bate soarele si desigur in adidasi…
piata centrala e considerata o revista de inspiratie si  una dintre cele mai bogate intreprinderi de fashion..)))
nu am nimic impotriva la piata centrala…stil poate nu toti au…dar bunul simt mi se pare ca trebuie majoritatea sa-l aiba…
grunge-ul face un mare accent pe accesorii si incaltaminte…
cu incaltamintea nu am nimic personal-adica nu prea o skimb des, tinind cont la ce pret
ii..dar accesoriile le ador…in special cerceii, inelele, lantisoare diverse shi de la un timp imi mai cumpar si bratari…
romantika nu sunt dar fustele si rokiile florate sau pastelate imi plac la nebunie…
look-ul nu se face din haine scumpe(asa cred eu) ci din accente creative si deloc modeste 😛
gentile rock, bratari negre, si lantishoare argintii fac totul…absolut totul…(in acest stil)!!!
moldova este prea monotona, ordinara si simpla…ador simplitatea insa nu si in exprimarea persoanei sale interioare…care la multi este o nebuna,”istericica” si desigur TU…acel TU care-l adori…
am facut shi eu ceva de genu:
stilul imi place mult…cui ii mai place..peace
love.fashion.rocks.party.street.black.jeans.los angeles.vintage.lips.smokey eyes.smart style) GRUNGE
Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading grunge sau Chisinau style at Margantzovka's Blog.

meta

