Easy A

4 December 2010 § 4 Comments

suuuuuuper filmul…mi-a parut  foarte actual…
de mult nu am mai vizionat comedii interesante si pline de invataturi…
actorii sunt alesi excelent shi a fost de o placere sa-i urmaresti
Penn Badgley…unul din actorii mei preferati))
Lisa Kudrow…foarte faina actrita
Cam Gigandet…frumuselul din filmul,la fel de supeeeerrr…Never Back Down
si desigur Patricia Clarkson…care-i o mama jucausa si moderna..))
ok…cine nu a vizionat filmul…kiar???oops…uitativa si nu veti regreta…)
Tagged: , ,

§ 4 Responses to Easy A

  • euzuza says:

    o comedie romantica din care avem ce invata! vizionare placuta celor care inca nu l-au vazut

  • viktoriaf says:

    cam banală mi s-a părut ideea

  • marakech says:

    Nu ma gandeam pe unde pe blogosfera sa apra un subiect pe tema asta. Oricum fainuta ideea. Impresii ? Desigur si foarte multe ))))
    1. Comedie “pur americana” sau “teenage” – daca n-ai trait niciodata in state si n-ai fost la vre-un liceu provincial, cum am facut-o eu…..cel mai true film in directia asta(ma refer la toate fazele haioase din film). Si, da, americani sunt asa, si nu vreau sa ma dau mare smecher sau destept….dar majoritatea chiar au un IQ de 70
    2. Priveam filmul si am ajuns sa-mi compar parintii cu cei ai tipei din film….cei mai liberali si surprinzator(de obicei iese catastrofa cand parintii sunt astfel) parintii cu copii cei mai bine crescuti.
    3. M-am regasit in unele chestii care-i placeau eroinei(si nu, nu suna gay deloc ))) )…toata chestia asta cu retro love…si modul de a face frumos lucrurile in special cand doresti sa cuceresti pe cineva….
    4. Love the Happy Endings….

  • margantzovka says:

    ideea poate si-i banala dar modul in care a fost redata mi se pare interesant…sint filme care astepti sa se termine mai repede…aceste 90 min au trecut ff rapid…filmul e simplu insa foarte hazliu…nam vzt asa filme inca de pe timpul la Mean Girls, cu Lindsay…oricum cuiva ii place, cuiva nu…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Easy A at Margantzovka's Blog.

meta

