ce avem mai scump!

9 December 2010 § 7 Comments

Astazi am fost nevoita sa ma gindesc la prietenie…la prieteni…si la cunoscuti…care de azi poate au devenit mai apropiati…

Pseudo prieteni…m-am intilnit in micro-bus cu doua prietene a copilariei…fete frumoase…astazi cunoscute la multi oameni…dar si adevarate…”catele”

Am fost cindva cele mai bune prietene…nu cunosteam alta lume decit a noastra…cind am trebuit sa aleg liceul unde trebuia sa-mi continui studiile…am ales un liceu mai simplu…diferit de a lor…nu stiu poate aceasta a fost ultimul drum…sau poate ca si sint o fata buna, fara fitze, bani gata si  caracter de scorpie…

Au incercat sa a face sa ma simt incomod…si mi-au pus intrebari cu un sens ascuns…nu m-am lasat provocata si am raspuns simplu,cu zimbet…si m-am intors la muzica mea…

Si am inceput sa ma gindesc la prieteni…la ceea ce inseamna prietenie si dragoste…si am descoperit persoane dragi care nu prea le acordam atentie…de azi ma voi atasa mai mult de ele…nu sunt ei…deoarece nu cred in prietenie intre un baiat si o fata…

Nu am stiut ca am suferit din cauza prieteniei…acuma imi dau seama ca prietenia este totul ce avem mai sincer si frumos…m-am simtit singura…acuma nu…sper sa nu mai sufar…

Ma tem de singuratate…si de moarte…de singuratate ma tem mai mult…

Tagged: , ,

§ 7 Responses to ce avem mai scump!

  • Ana Berbec says:

    Frumos scris;)

  • marakech says:

    …daca imi permiti sa fac o completare:
    “Ma tem de singuratate…si de moarte…”…ma tem sa mor in singuratate….
    p.s. frumos, trist si adevarat – din pacate avem 1 prieten adevarat la 50 de pseudo-prieteni…
    p.p.s eu cred in prietenia dintre un baiat si o fata – pana nu se transforma in altceva 🙂

  • margantzovka says:

    intr-un moment neaparat se va transforma in ceva altceva…)))
    totdeauna ginduri neprietenoase sunt…mai putin intre 2 fete…)))

  • nomad says:

    Margantza,ultima fază e prea pesimistă ,ce nu pot spune despre restul.
    Nu se moare de singurătate,crede-mă.Iar dacă e să mori și să mori în singurătate – la ce să te temi – mă rog,mori pur și simplu în cel mai neoportun moment,cănd nu ai un prieten alături.Cu atăt mai mult,că prieteni nu avem cu miile și nici cu sutele.
    De singurătate nu mă tem,cum nu mă tem și de tăcere – au ele avantajele lor proprii,doar trebuie să le poți folosi.Mai mult mă tem de lipsa de timp.
    Cred că nu te-am deranjat cu mult și nick-ul nu ți l-am mutilat la infinit.
    Am să mai întru pe la tine,mi-a plăcut.

    • margantzovka says:

      desigur ca sunt momente cind avem nevoie de singuratate, pace si liniste, insa ele sunt foarte putine….ma tem sa fiu singura atunci cind voi avea nevoie de cineva alaturi…m-ai intra…tnx

  • […] Ce avem mai scump! Thu Dec 09, 2010 20:25 pm Astazi am fost nevoita sa ma gindesc la prietenie…la prieteni…si la cunoscuti…care de azi poate au devenit mai apropiati… Pseudo prieteni…m-am intilnit in micro-bus cu doua prietene a copilariei…fete frumoase…astazi cunoscute la multi oameni…dar si adevarate…”catele” Am fost cindva cele … Continue reading → […]

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading ce avem mai scump! at Margantzovka's Blog.

meta

