Happy Old Year

26 December 2010 § 21 Comments

daca 2010 se poate de considerat ca an vechi…atunci titlul e la tema))
hey hey…vine un an nou…de la care astept multe amintiri, impresii, oameni, lucruri noi si distractie…inainte de a spune la ce sper si ce-mi doresc in 2011 sa facem o recapitulare a anului care mai are inca, doar 5 zile…
Pentru  mine 2010 a fost cel mai frumos an…plin cu de toate…cu dansuri, carti, prieteni, muzica, lacrimi, soare, invataturi, noi experiente…mai pe scurt cu tăt ghinile şi răul din lume!
multe am invatat…si invat chiar si azi, acum!
mi-am deschis un blog…da da de mult doream si nu prea se primea…nu aveam idei, inspiratii, timp…cum mi-am luat calculator mi-am facut si sunt bucuroasa ca inca-l duc…
am avut ce-a mai lunga relatie…nu stiu precis cit a durat, tinind cont de cite pauze faceam si de cite ori ne certam…
am crescut mult personal…
a inceput sa-mi placa sa citesc…am citit carti, cu placere inca…
pentru prima data in viata am lucrat…am lucrat toata vara…si sunt mindra de mine…
am inceput mai mult sa ma rog, sa cred si sa multumesc pentru ce am …
am dansat pina cadeam de pe picioare, am ris pina ma durea burta, am plins pina nu mai puteam si am iubit, mult si sincer…
ce astept de la 2011???
asta o voi spune dupa “Anul Nou”…ma tem ca n-o sa se indeplineasca…
pentru astazi cam atit…sper pin la anu’ sa mai revin cu ceva…
Tagged: ,

§ 21 Responses to Happy Old Year

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Happy Old Year at Margantzovka's Blog.

meta

