Brad.Lolita.Bacşiş.

28 December 2010 § 3 Comments

ce frumos afara a nins….azi m-am trezit si am vazut…deodata dispozitia s-a ridicat…frumos, mai putin spre seara…

astazi am avut o zi productiva…am pus bradul …da da…stiu ca-i tirziu…la altii sta de vreo 2 saptamini…numai eu mai smechera m-am gasit sa-l pun cu 3 zile inainte de Anul Nou…

s-a primit bunisor insa nu prea mult imi place…nu gasesc jucarelele…foarte putine am gasit…asa ca anul acesta nu ma bucur mult…si-i artificial…am primit cadou acum 2 ani…si de atunci am doar brad artificial…insa ce mult mi-as dori unul adevarat, sa miroase in casa a brad….ca de sarbatori…dar ce sa faci?poate la anu’

iaca asa)))

 

am inceput sa citesc Lo-Li-Ta…in sfrirsit))

dupa primele 10 pagini…m-am intristat putin…prea detaliat si pervers, daca pot sa zic asa, scrie Nabokov…dupa 40 de pagini a inceput sa-mi placa…chiar daca si acum cred ca-i prea pervers Barbatul Alb Ramas Vaduv…cine n-a stiut romanul se mai numeste “Confesiunile unui Barbat Alb Ramas Vaduv”…adica nici eu nu am stiut pina cind nu m-am lasat captivata de titlu si comentariile despre…carte, film, Nabokov

cartea e veche…si are o coperta stranie, care la prima vedere m-a infricosat…

 

azi am fost la o zi de nastere…la o cafenea unde am fost foarte rau deserviti…la sfirsit ne-am amuzat…da ce sa mai povestesc…iata o imagine…))

 

pentru cei ce nu cunosc rusa fac o mica traducere…fraza de deasupra liniei rosie suna astfel…”Bonul nu include bacşişul”…poate ati mai intilnit undeva astfel de fraze….insa eu pentru prima data, am ris…adica nu numai eu…cu totii…

p.s. ii tare frig afara)))brrrrrrrrrr!

Tagged: , , ,

§ 3 Responses to Brad.Lolita.Bacşiş.

  • […] Brad.Lolita.Bacşiş. Tue Dec 28, 2010 22:08 pm ce frumos afara a nins….azi m-am trezit si am vazut…deodata dispozitia s-a ridicat…frumos, mai putin spre seara… astazi am avut o zi productiva…am pus bradul …da da…stiu ca-i tirziu…la altii sta de vreo 2 saptamini…numai eu mai smechera m-am gasit … Continue reading → […]

  • marakech says:

    )))))….stiu si eu cateva localuri unde primesti astfel de note de plata “smechere” ….insa incerc sa le evit….de obicei deservesc oribil…..dar asta e moldova – tara minunilor….))))
    p.s. sarbatori fericite…!!!

  • margantzovka says:

    eu prima data dau de astfel de localuri))merci si tie srabatori fericite!!!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Brad.Lolita.Bacşiş. at Margantzovka's Blog.

meta

