simpla eu, simplu tu, simplii noi

29 December 2010 § 7 Comments

asculta-ma…chiar daca uneori este greu sa auzi cuvintele pe care le spun…fie intr-un atac de risete dulci si nebune sau fie intr-unul de lacrimi sarate si sincere

scuza-ma…sunt om…gresesc…uit…mii rusine…explodez…si pot jigni…scuza-ma

cuprinde-ma…sa-ti simt caldura, rasuflarea, pieptul, mirosul…sa-ti simt pielea si sa ma cufund in parul tau

ia-ma de mina…stringema…sa simt ca are cineva nevoie de mine…fie intr-o multime, de Ziua Orasului(la greu)…fie intr-un parc, pe scaun…

intelege-ma…chiar daca uneori iti par nebuna…fii si tu pentru un moment, nebun

bucura-te…de prezenta mea, de faptul ca sunt cu tine, te iubesc…

simte…simte durerea ce o am in suflet…chiar daca zimbetul meu iti zice ca sunt bine…

aude-ma…atunci cind tac…sau vorbesc fara sens…atunci iti spun cel mai mult…cel mai tainic…

iubeste-ma…am nevoie de dragostea ta…spune-mi ca ma iubesti…am nevoie de cuvinte simple si sincere…uraste-ma doar pentru faptul ca nu ma poti iubi…

cuprinde-ma si iarta-ma… sunt atit de neputincioasa fara tine…fara privirea si rasuflarea ta…

Tagged: , ,

§ 7 Responses to simpla eu, simplu tu, simplii noi

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading simpla eu, simplu tu, simplii noi at Margantzovka's Blog.

meta

