Cum as iubi un barbat daca as fi femeie.

30 December 2010 § 7 Comments

Cum as iubi un barbat daca as fi femeie?
As iubi barbatul meu, barbatul pe care l-am ales, barbatul care m-a facut sa-l iubesc, barbatul care este un “el” ferm, deloc altcineva.
Daca as fi femeie, as fi feminina, usoara, emotiva si simpla. Daca as fi femeie as iubi barbatul care stie sa fie barbat, care stie sa fie agresiv, hotarit, aspru, brutal dar si care poate plinge…barbatul care poate plinge la o scena din Titanic, la un rind dintr-o carte sau la un sarut dintr-un film…as iubi barbatul care plinge, si o face sincer si curat…as iubi barbatul care plinge si nu-i rusine sa o faca…
Daca el ar fi barbat iar eu o femeie…l-as iubi doar pentru faptul ca suntem diferiti, dar ne intelegem minunat si ne simtim aproape, cind ne despart munti si mari…
L-as urmari cum maninca, se uita in oglinda si asteapta in rind…l-as urmari cum alege flori si sta pe scaun intr-un magazin, eu alegindu-mi haine si incaltaminte…
Un barbat m-ar face sa-l iubesc, daruindu-mi ceva frumos, fara sa ma intrebe ce vreau sau de ce am nevoie…cadoul ales constient si stiind ce-mi trebuie…
M-as indragosti de-un barbat care poarta maiou si blugi insa arata de milioane…care m-ar face sa zimbesc si sa simt ca sunt acasa doar privindu-l cum face sport sau taie ceva la bucatarie.
As iubi barbatul care nu m-ar trezi din somn doar pentru a ma intreba unde este praful de spalat…ci acel care m-ar trezi sa-mi spuna cit sunt de frumoasa…sau sa-mi ureze o zi buna, plecind incet si ne facind galagie cu usa sau cheile…
As iubi barbatul care nu mi-ar da flori de sarbatori… ci pe acel care mi-ar da flori in fiecare zi…
Daca as fi femeie as iubi barbatul la care fug la intilnire…machiata natural si imbracata in rochie si balerini…nu m-as indragosti de cineva care mi-ar zice sa ma machiez asa ca-ntotdeauna si sa-mi pun mergelele care mi le-a cadonat…
As iubi barbatul careia i-ar placea sa se uite cum citesc, ud floarea sau respir…care nici nu s-ar gindi inainte de a se ridica in maxi-taxi sa ofere loc unei femei cu copil…si i-ar placea ca as vorbi cu ea…m-as juca cu copilul ei…iar seara sa-mi spuna ca vrea si el sa fie tata…
As iubi barbatul careia ii place muzica, care-mi place mie…ii place sa mearga la teatru si sa astepte cu mine reducerile…
Daca as fi femeie as dansa si as zimbi doar pentru el…m-as imbraca frumos doar pentru el…as purta rochii si fuste si bluze si mi-ar placea la nebunie sa merg in excursii pe citeva zile…
Daca as fi femeie as iubi anume acest barbat…daca as fi barbat m-as iubi pe mine… Daca as fi femeie…de ce daca? Sunt femeie si iubesc anume acest barbat…care nu se jeluie, care plinge, care iubeste, care este barbat…stapin al casei, brutal si in acelasi timp cuminte si respectuos.
inspirat  de la M. Radulescu, din “Sex And The City”, din viata
p.s.floarea poate fi desenata, imaginara sau chiar romanita…
Tagged: , , , , , ,

§ 7 Responses to Cum as iubi un barbat daca as fi femeie.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cum as iubi un barbat daca as fi femeie. at Margantzovka's Blog.

meta

