La Multi Ani!!!cu drag margantzovka.

31 December 2010 § 2 Comments

La Multi Ani!!!

Multa sanatate, dragoste, frumusete trupeasca si sufleteasca, amintiri frumoase, persoane dragi alaturi, succese si implinirea tuturor dorintelor rationale)))Un An Nou cit mai frumos, care sa ramina in amintire cu multe zimbete si oameni buni!La Multi, Multi Ani!!!

 

 

Sarbatori fericite alaturi de persoanele dragi!!!

Tagged: , , , ,

§ 2 Responses to La Multi Ani!!!cu drag margantzovka.

  • marakech says:

    nu am idee cum te numesti – simt insa ca ai un nume frumos; habar nu am ce culare au ochii tai – stiu insa ca pot vraji orice barbat; mi-am inchipuit de multe ori cum ti se asterne parul pe umeri – presupun ca strluceste frumos sub lumina soarelui….nu te-am auzit inca vorbind….sunt convins insa ca ai un glas duios si placut….marga(daca imi permiti sati spun astfel), iti doresc un an plin de dragoste, am auzit de undeva ca ai vrea sa te indrgaostesti, realizari multe, impliniri de vise(traim prin visari)…si inca multe alte lucruri marunte care iti fac viata de zi cu zi fericita….

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading La Multi Ani!!!cu drag margantzovka. at Margantzovka's Blog.

meta

