Interviu cu Ana-Maria

20 January 2011 § 1 Comment

Ana-Maria- blogger, fashion blogger, vintage lover si o fata ff interesanta si stilata, dupa parerea mea si a multor altii))
am mai scris despre ea, ff putin, in postul trecut dar azi chiar vreau sa public micul meu interviu…este primul si critica chiar ma va bucura…))lectura placuta…

1. Inveti, lucrezi?

Momentan incerc sa fac o schimbare de cariera 🙂 Dar da, lucrez ca si jurist.

2. Cum te-ai decis sa-ti faci un blog?

Imi doream sa incep sa fac ceva care sa ma binedispuna si sa fie funny. Nu mai iau tot timpul foarte in serios, m-as plictisi. Mi s-a parut  ca un blog m-ar oferi destula activitate incat sa ma scoata din starea letargica in care intraserm in perioada aceea.

3. De la inceput ai avut idea cu fashion blog sau aveai mai multe ginduri in privinta temei blogului?

Ahh nu, mi-am dorit un blog de personal style de la inceput. Nu prea am pretentii de mari profunzimi pe care sa doresc sa le impartasesc lumii 🙂

4. Care e designer-ul preferat?

Nu am un designer preferat. Imi plac Jason Wu si Alexander Wang.

5. Ce stil ai in vestimentatie?

In toate aspectele vietii mele, indiferent ca sunt la birou sau in timpul liber  pe plan vestimentar imi place sa ramana o  constanta dincolo de trendurile de sezon si anume feminitatea.

6. La ce te gindesti cind iti cumperi o haina?

Nu prea gandesc, motiv pentru care sunt vesnic eroina din Confessions of a Shopaholic este ca inca mi se intampla sa fac shopping impulsiv. Dar sunt in proces de maturizare :).

7. La ce te gindesti cind te imbraci?

Ma ghidez dupa locul si natura activitaii pe care urmeaza sa o intreprind.

8. Care e haina cea mai iubita, din garderoba ta?

O rochie care a apartinut bunicii mele.

9. Cum crezi, de ce esti atit de comentata, preferata si se inspira din tinutele tale?

Inca ma uimneste si pe mine fenomenul. Cred ca e din cauza ca nu fac ostentatie prea tare. In sensul ca nu  fac parada cu noile achzitii des, nu prea spun ce mi-am cumparat ieri, samd. La un moment dat devine destul de frustrant pentru cititori sa le tot spui cate lucruri cool ti-ai cumparat tu si cat esti tu de nemaipoment. Desi intreg conceptul de blog cam acest principiu il are la baza mie nu mi-a placut niciodata si incerc pe cat posibil sa-l evit.

10. Haina face pe om sau totusi invers?

Nu haina il face pe om dar e cartea sa de vizita.

11. De unde sau de la cine te inspiri pentru un nou look?

In ultima vreme m-am limitat doar la cateva blog-uri de personal style. Nu prea mai am timp.

12.  Deci, am inteles ca-ti plac povestile. Care e personajul tau preferat?

Ahh pe mine m-au fascinat mereu personajele negative din poveste mai mult. Mi se par mai complexe.

13. Virsta la care te simti?

Exact cea pe care o am, 26 de ani.  Imi place mult locul in care ma aflu acum. Cred ca putin,  doar putin, sunt mai echilibrata si mai matura.

14. Ai invatat undeva despre moda, ai citit ceva carti sau esti nascuta cu un gust fin si un stil minunat?

Nu am studii in acest domeniu. E doar un hobby frivol care pe un anumit plan mie imi ofera satisfactie.

15. Ce-ti place sa faci in timpul liber?

Sa am tot felul de experiente culinare, sa redecorez anumite piese de mobilier vintage, sa scriu, sa am conversatii constructive cu prietenii mei si sa am grija de pisica mea. Sa citesc, sa facebook-aresc, sa play dress-up in oglinda. Niminc special fata de ce v-ar placea si voua.

pentru astazi cam atit…revin curind)))

P.S. postul in rusa il gasesti aici

Tagged: , , , ,

§ One Response to Interviu cu Ana-Maria

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Interviu cu Ana-Maria at Margantzovka's Blog.

meta

