Top femei

22 January 2011 § 7 Comments

am facut un top al barbatilor si m-am gindit de ce sa nu fac si unul cu femei…

numai ca in comparatie cu cel al barbatilor, acesta contine mai multeee femei…nu le-am pus pe toooate , doar acelea care-mi plac mai mult))

1.Penelope Cruz

2.Monica Bellucci

3.Catherine Zeta-Jones

4.Megan Fox(fata asta e FENOMENALA…nu am putut sa pun doar o poza cu ea…ea si-a vindut sufletul diavolului?da, eu cred ca da!!!)

5.Kim Kardashian(ff frumoasa…si ce corp!!!mai ales din spate)))

6. Meryl Streep7.Audrey Hepburn

8.Cameron Diaz 9.Scarlett Johansson

10.Katy Perry

11.Ксения Собчак(prezentatoare rusa…personalitate puternica, frumoasa si inteligenta)

12.Katherine Heigl

13.Leighton Meester

14.Rihanna(cum fara ea??)

15.Beyonce(DIVA-alt cuvint pt ea nu am gasit)

si cam atit…ele sunt muulte si diferite…dar…va ajunge 15)))

p.s. chiar nu am uitat de Angelina Jolie…nu-mi place de ea…asa ca nu are ce cauta in top-ul meu)))

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,

§ 7 Responses to Top femei

  • Nicu says:

    Da Cheryl Cole unde-i

  • margantzovka says:

    who???who is she???just the owner of the “parachute”.not on my list, sorry!!

    • Nicu says:

      Nu numai
      Mai e si-n in juriu de la x-factor + mai are piese si a facut parte din trupa Girls Aloud, si mai e sotia lui Ashley Cole de la Chelsea.
      P.S. Ce ai gasit bun in Megan Fox
      numa frumusetea si nici un pic de inteligenta (din spusele lui Shia LaBeouf)
      priveste citeva inerviuri pe youtube cu ea si cred ca iti vei schima parerea
      NU DOAR FRUMUSETSA CONTEAZA

      • margantzovka says:

        am scris ceva de inteligenta lui Megan???nu!!!ea e una din cele mai frumoase femei…dupa parerea mea…
        ce tine de Cheryl am mai spus ca nu-i in lista, deoarece asa vreau eu…e topul meu…de frumoasa, e…de cintareata buna e, imi placea cindva Girls Aloud…dar acum nu prea…
        p.s. pe Megan tot de la inceput nu o acceptam, nu-mi placea…acum…chiar nu pot sa fac nimic cu mine…cine stie ce va fi miine)))

  • Alla says:

    toate perfecte in afara de Scarlett Johansson)). parerea mea*
    p.s. Sharlize Teron?

  • Loda4ka says:

    applauses for Rihanna!!!!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Top femei at Margantzovka's Blog.

meta

