EU SI TU, NOI-PATRIA

23 January 2011 § 2 Comments

“Patria este locul unde am iubit si am fost iubiti” Cantarea Romaniei, 28
Bucatica de pamint pe care am facut primul pas si am fost admirati de parinti.
Locul de unde plecam deseori si-i simtim dorul si lipsa, lipsa sufletului care ne iubeste si-i este greu fara noi, lipsa MAMEI.
Acasa au fost primele iubiri si primele lacrimi. Acasa am iubit si am simtit iubirea celuilalt. Nicaieri nu suntem mai doriti si pretuiti decit acasa, in tara ta, unde pe multi ii cunosti si ei te cunosc, acceptindu-te si iubindu-te asa cum esti.
Unde cuvintele “te iubesc” sunt mai dulci si mai calde. Unde simti ca iubesti si-ti este greu s-o spui, iar cind o faci primesti acelasi raspuns, sincer si simplu, “si eu te iubesc”.
Unde te intorci pentru a retrai vechile suferinte, astazi cu zimbetul pe fata, cu ochii umezi si tinindu-te de mina celui care te iubeste.
Prima iubire a fost PATRIA, cuvintul pe care-l rostesti amintindu-ti de casa, de mama, de gradinita si COPILARIE-povestea in care am iubit CU ADEVARAT si am fost iubiti la nesfirsit.
Tagged: , , ,

§ 2 Responses to EU SI TU, NOI-PATRIA

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading EU SI TU, NOI-PATRIA at Margantzovka's Blog.

meta

