fukk you.i’m blogger.

13 February 2011 § 5 Comments

de unde va-ti luat atitia destepteti ca sa-mi spuneti mie ca fac ceva prost si gresit??

de unde atitea fete care seamana cu papusi si vor sa fie luate in serios?

de unde atitia turisti, care pleaca in Egipt?

de unde atitea copchii destrabalati cu tatici ministri…fukk you…chiar nu stiti cit de mult ma doare faptul ca in Moldova exista pupa-n curismul si cumatrismul, al dracului…

copchii  cu viitorul aranjat, cu masini la 17 ani si cu mii de lei in buzunar…si nu vorbesc de padrujile din cocos sau famous “fuck me you.i’m famous”(aici cu intonatia : eu sa mor?tu sa mori!, numai ca invers, sper ca ai inteles), nu de patanii din jeep-urile negre si cu sunetul taticului daca trece cuumva la rosu(asta in cel mai bun caz, momentul de trecere la rosu)…dar vorbesc si de oamenii simpli, daca pot sa-i numesc asa, care pentru o mica atentie din partea unui famous, fac orice pentru el si-i scrie comenatii la poze si da like-uri…(de ce nu-i butonul unlike, democratie sa fie, nu???)

dam imi iese pe git zimbetele estea incleiete, privirile  si vorbele aranjate…de ce sa nu vorbim ceea ce gindim, de ce sa nu reactionam spontan…???de ce?stateam la statie si asteptam rutiera, iar eu daca am ochi ma uit, si trece o pereche si m-am uitat intii la baiat si apoi la fata, cind au trecut de mine ea zice “как мне надоели все эти взгляды!” (romana: cit de tare m-am saturat de privirile estea/stiu ca se scrie acestea/)…si am ris cu volumul mai tare, pentru a ma face auzita…am reactionat spontan, asa mi-a venit mie sa rid…citeodata tac si ma gindesc la alt ceva…

stii unde gasesti cei mai sinceri oameni???stii??la Piata Centrala …da da, acolo unde tati se uita la tine si-ti raspund inapoi…unde poti sa fii si tu mai rea si sa raspunzi la vinzatoare sau alta cumparatoare…si sinceri , vorbesc de faptul ca stii mereu ce gindesc si cred despre tine…desigur aici educatia nu se discuta, asta e alta tema…putini sunt acei care sunt educati intr-o maniera deosebita de a-ti arata respectul sau dispretul intr-un un stil ff frumos si deosebit, dupa care sa meditezi, sa nu ma repet cu “ginditul”, la ce a spus si cum a spus.

sint si copii educati insa alintati, asa cred eu ca-s alintati, cu genti Chanel si pantofi YSL…dar despre asta poate scriu ceva aparte.

blogul il folosesc pentru a ma exprima.educata sint intr-o alta maniera, si pot sa raspund cumva urit, la asta mai lucrez.multanim pentru atentie si, ne mai citim)))

faza cu “eu sa mor…” suna astfel…conjugarea verbului “a muri” timpul viitor, nu stiu care mod

eu sa mor?

tu sa mori!…

la mine poza sta in mapa “нежность“…nu stiu “почему

rom. gingasie(sau ceva de genul), rom. de ce.

§ 5 Responses to fukk you.i’m blogger.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading fukk you.i’m blogger. at Margantzovka's Blog.

meta

