Mărţişoare!

28 February 2011 § 6 Comments

Eu ştiu ce mai urăsc in Moldova…

Mărţişoarele!!!

Kg de mărţişoare,unde vrei, peste tot. Să găseşti un mărţişor frumos si simplu e ceva mai greu şi-ţi trebuie timp. Mă gândem azi, iaca după ore treg fuguţa pe la Gemenii şi iau nişte mărţişoare. Cînd am ajuns…vai şi amar de buchete de mireasă…niş nu se pot numi mărţişoare…împopoţate, nică gust, cu tăti culorile curcubeului, mai pe scurt bradul de anul nou, despre care mult s-a vorbit. Eu niş n-am fost la brad anul acesta, alţii vin de prin Edineţ să vadă bradu din Chişinău…aşa l-am vazut cînd mai treceam cu rutiera, da de dus special la brad, sa-ţi mai faci poze, să arăţi la lume “ia ce brad frumos”…niş de gînd.Cînd îl vor decora cu 3 culori sau 2…atunci mă vedeţi cu poze la brad…

Vorbind de  mărţişoare, am umblat mult, ne-am luat 2 şi am plecat repede ca sa nu-mi vina sa le zic la vinzatoare vreo 2 vorbe.

Cu flori de 3 cm, cu păpuşi si zebre şi Pikaciu…cum de nu-s cu acei din Eclipse…Da şi preţurile îs piperate de te uiţi să ei ceva, 20 de lei…să-l pun la chept şi să-mi cadă după palton, pe 2 martie…no thanks.

vsio.

§ 6 Responses to Mărţişoare!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Mărţişoare! at Margantzovka's Blog.

meta

