Ca de ziua Ta!

8 March 2011 § 4 Comments

Bureaza cu picaturi, pe pervazul meu, picaturi de haine spalate…

Pentru prima oara imi esti atit departe…

Ma regasesc in cuvinte triste, in cuvinte care “strig si pling”

Imi aduc aminte cind ii faceam mamei cadouri, cadouri confectionate de mine, felicitari, martisoare, aplicatii, zimbete, dulci silabe, vorbe calde, sarutari si imbratisari…

Ma suparam cind o femeia primea cadouri azi, si-mi spunea ca sunt mult prea mica pentru a primi cadouri…cit de mult imi doream sa cresc mare, sa ma machiez, sa port cercei, sa fiu femeie…

Poate ca inca nu-s femeie, sunt inca o  copila…dar nu mai vreau sa cresc…

Vreau sa fiu mica si sa vad soare pe chipul mamei de la bucata de hirtie colorata, indoieta si scris pe ea cu creioane colorate, cu litere mari , cu atita straduinta si placere, “te iubesc”, “esti cea mai buna”, “sa fii mereu frumoasa si fericita”…vreau sa nu mai fie internet si calculator, sa fiu sunata de aceasta zi, sa aud emotii in glas si soapte in partea cealalta de fir.

Cit de mult as dori sa fiu copil, sa ies afara, sa ma joc, sa pling cind vreau, sa lovesc, sa ma supar…cit de mult as dori sa-mi retraiesc copilaria, am avut una foarte frumoasa. Nici probleme, prieteneam cu totii, iubeam toti baietii, mincam pufuleti si nu ma gindeam la calorii, cadeam pe jos, imi zgiriam genunchiul si nu ma gindeam ce oribil am sa arat cind voi purta fusta, sa port palarii si sa nu tremur la vederea unei rochii frumoase, sau la o pereche de pantofi, sau cercei…

Tin minte cum ne jucam de-ascunselea, ce mult as vrea sa ma ascund undeva…ma tem, ma doare si cred ca as plinge prea mult…dupa filmul I Spit on Your Grave, nu cred ca-mi mai doresc undeva intr-o padure, intr-o pustietate…

Vreau sa ma duc la teatru, pentru o zi sa fie a meu…sa fiu actrita si spectator…sa fug pe scena, sa pling pe scena, sa rid pe scena, sa tip…in sala doar sa-mi aplaud, sa fluier si sa arunc flori pe scena, lalele…

Pentru ca azi e 8 Martie nu cred ca o femeia trebuie sa spele.

Fie ca orice femeie sa fie bucurata de flori si zimbete, sa fie fericita ca este iubita de cineva, cine nu e iubita, sa fie fericita doar de norocul de a fi Femeie. Frumoasa, puternica, dorita!

Tagged: , , ,

§ 4 Responses to Ca de ziua Ta!

  • modniza says:

    Draga Maria! iti multumesc din suflet pentru urare!te pup dulce si iti doresc si tie o zi minunata ,plina de bucurie si flori!o primavara superba!te pip si te imbratisez cu drag!multumesc ca imi esti alaturi,fetita mea!

  • verginika says:

    cit de frumos……cuvintele mau atins pina la ultima celula a corpului meu….in deosebi “Poate ca inca nu-s femeie, sunt inca o copila…dar nu mai vreau sa cresc…”….uneori nici eu nu mai vreau….sunt momente cind vreau doar sa opresc timpul…sa nu mai treaca….pentru ca doare ca cresti si uiti sau nu mai poti face unele lucruri pe care doreai sa le faci cindva……dar chiar si cu trecerea timpului cit de bine e sa fii o copila ce va deveni femeie intr-o zi si care va auzi cuvintul sacru…”MAMA”!!!

  • mana says:

    “Imi aduc aminte cind ii faceam mamei cadouri, cadouri confectionate de mine, felicitari, martisoare, aplicatii”- și eu mai păstrez în memorie acei ani…mama le păstrează încă îtr-o lădiță 🙂
    …atunci totul era atat de simplu….

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ca de ziua Ta! at Margantzovka's Blog.

meta

