Personal

10 March 2011 § 7 Comments

-tu te-ntilnesti cu cineva?

-nu.

-de ce asa rau??

Rau??pentru mine nu e nimic deosebit, sau te intilnesti sau nu, sunt stari total diferite dar niciuna nu ma face sa ma simt cumva mai prost dispusa sau nervoasa sau “отсталая”…deloc! Fiecare stare are avantajele sale si dezavantaje, si nu pot spune ca m-as simti mai fericita daca m-as intilni mereu cu cineva, sau mai implinita daca m-as iubi numai pe mine. Uneori ai nevoie de liniste, timp, relaxare si sex and the city, pentru a te intelege mai bine, pentru  a citi o carte, un cosmopolitan, pentru a minca ciocolate la ora 10 seara uitindu-te la gossip girl, pentru a mai iesi cu prietenele, pentru a mai analiza ce a fost ascultind-o pe Carrie B. Asa sunt eu. Tu si normal ca esti diferita si ai nevoie de atentie, caldura, dragoste, ginduri numai la el, recitirea mesajelor si reanalizarea ultimelor cuvinte, priviri, gesturi. Uneori si eu sint ca tine))

Si sint persoane care se intilnesc, doar asa, ca sa se intilneasca…nu neaparat ca-i place persoana la nebunie, sau vrei s-o simti mai mult linga tine. Si poate sa se intilneasca cu cineva, a doua zi cu alt cineva, pe skype vorbind aproape despre dragoste, cu o a treia persoana. Persoana- am in vedere fata, saracele de noi, fetelor. Eu nu stiu pentru sa te intilnesti cu 2 persoane concomitent, sau daca vezi ca nu ti se primeste cu cineva sa cauti pe cineva nou, pentru a nu sta singur, parasit si dezamagit. Nu pune toate ouale intr-un cos!!! Niciodata nu-mi placea sa duc oua de la piata sau magazin, mereu ajungeam cu 1, 2 stricate. Asa si in relatii imi dau tot sufletul, toate gindurile UNEI SINGURE PERSOANE. Dar nu vorbesc/scriu despre mine, asa ca ma las pe mine cu toate relatiile  mele intr-o parte. Niciodata nu am iubit fatarnicia, ma stradui sa nu fiu fatarnica, poate undeva mai dau gres, dar sint motive bine intemeiate. Niciodata nu am iubit fatarnicia, “пустословий” si profitorii. Nu zic ca nu e acceptabil sa te vezi cu o persoana si sa vorbeste despre sentimente cu alta, dar trebuie sa stii o limita, sa spui ambelor, macar sa nu-si faca una din ele planuri sau sa se gindeasca la un viitor, sa nu-si expune dorintele si sa o ia mai putin serios, asa cum o faci tu.

Si de aceea aceste persoane nu sunt fericite, cred eu ca nu-s fericite. Nu au timp sa se gindeasca la ele insusi, nu au timp sa se cerceteze, sa intaleaga ce vor de la viata, sa inteleaga cine sunt si sa incerce macar ceva sa faca. Sunt persoane care nu doresc nimic, nu stiu ca au voie sa doreasca ceva, nu stiu ce sa doreasca. De ce sa nu ei o pauza, sa scrii ce vrei, sa citesti ceva despre cum sa obtii ce vrei, si sa faci primii pasi catre acest ceva.

Cind eram in Romania am auzit intr-o publicitate enuntul : Nu poti urca o scara cu miinele in buzunar, si mi se pare foarte minunat, corect si trezitor la viata si realitate.(stiu ca nu este asa cuvint-trezitor, nu am stiut cu ce cuvint sa-l inlocuiesc, mi se pare potrivit). De ce sa nu-ti scoti miine in buzunar, sau sa le lasi jos de pe fundul cuiva, sa-ti gasesti timp ca sa te intelegi si sa faci ceva, la acei 20, sau mai multi ani…De ce asteptam totul nefacind absolut nimic? Am o mica istorioara, care am citit-o intr-o carte de psihologie, cam un an in urma, iar la fiecare sfirsit de capitol era citeva fraze, indrumari.

Au fost o data 4 oameni pe care ii chema Fiecare, Cineva, Oricine, Nimeni. Trebuia sa se faca o treaba importanta si s-a cerut ca Fiecare sa o faca. Fiecare era sigur ca Cineva o va face. Oricine ar fi putut sa o faca, insa Nimeni nu a facut-o. Cineva s-a infuriat din cauza asta, pentru ca era treba Fiecaruia. Fiecare credea ca Oricine putea sa o faca, dar Nimeni nu si-a dat seama ca nu Fiecare o va face. In final, Fiecare invinovatea pe Cineva cind Nimeni nu facea ce ar fi putut face Oricine.

Istorioare se cheama “Munca in echipa”, si te-ai intreba ce sens are in articolul meu, dar as vrea sa stii  ca esti Cineva si nu Oricine sau Nimeni sau Fiecare. Esti Cineva care poate face treaba ceea, care pare ca nu are nici o treaba cu viata ta, dar e important sa o faci, pentru ca orice faci, te va ajuta, te va face mai puternic si nimic nu se intimpla de la sine. Daca te simti Cineva, doar fa ceea ce trebuie sa faci. Daca nu stii ce trebuie sa faci, intreaba pe Fiecare, pe Oricine, sau pe Nimeni si incearca sa te intrebi pe tine.

just press stop.

Tagged: , , , , , , , , ,

§ 7 Responses to Personal

  • Liuda says:

    Foarte interesant,mi-au placut ideile tale…mai ales faza cu :”esti Cineva si nu Oricine sau Nimeni sau Fiecare “…La sigur o sa depun efortul s-o memorez,pt ca are tenta filozofica.
    Bravo!

  • verginika says:

    si mie mia placut…”Nu poti urca o scara cu miinile in buzunar”……

  • dilema says:

    -tu te-ntilnesti cu cineva?-nu. -de ce asa rau??
    buna tema ai pus in discutie,sunt complet deacord…si ma infurii cind cineva da intrebarea asta stupida….in genere, cine a spus ca daca nu te intilnesti asta e rau? intocmai,e BINE!!! poate chiar e mai bine decit cind esti implicata intr-o relatie….cind esti libera depui toate eforturile in dezvoltarea ta ,atit ca personalitate cit si pe plan profesional….ai mai mult timp la dispozitie sa-ti dezvolti capacitatile,si faci totul cum gindesti tu fara a fi influientata in vre-un mod sau altul de cineva:nu trebuie sa spui nimanui unde ai de gind sa pleci si ce ai de gind sa faci….analizindu-ma pe mine in relatie cu cineva si atunci cind nu am pe nimeni ,si analizind si mai multe fete,pot spune ca cind sunt singure au mai mult succes,reusesc sa creeze mai multe….Si toate astea deoarece nu-si risipesc timpul gindindu-se la cineva,sau gindindu-se ce o sa-i placa si ce nu, lui….se gindesc la ele si asta le aduce mai multe avantaje…..
    Am vizionat si eu serialul de care vorbesti: sex and the city..si imi place foarte mult..si as spune ca o mare parte din succesul lor pe plan profesional se datoreaza faptului ca nu se implicau prea des serios in relatii,si niciodata nu si-au dedicat viata nimanui….intotdeauna au stiut sa se respecte pe ele insusi si sa nu permita barbatilor sa creeze din ele o femeie care mereu te va astepta si ti se va dedica intr-u totul…o femeie naiva care o sati gateasca mincare si o sa-ti spele rufele asteptindu-te ore intregi sa vii de la serviciu,o femeie care in afara de seriale stupide de dragoste si birfe cu vecinele nu stie nimic…Nu sunt impotriva barbatilor sau relatiilor,dar nu vad nimic asa de bun sau rau in asta..e alegerea fiecaruia si nu e neaparat mereu sa fii implicat intr-o relatie…principalul in toate acestea SA RAMII FIDEL TIE INSUSI !!!

  • zippy says:

    asta pina la o vreme 😉

  • margantzovka says:

    Nu am zis ca e mai bine cind esti singura, deseori ai nevoie de cineva care sa-ti fie alaturi si aici vorebesc de persoana sexului opus.
    Ce tine de dezvoltarea personala sint intru totul de acord, ai timp sa te gindesti la cine esti si cine vrai sa fii si aici nimeni nu cred ca trebuie sa te ajute sau sa te influenteze intr-un mod.
    Totusi cindva vreau sa fac mincare, sa spal rufe sa-mi astept sotul si sa-mi educ copiii.Pina atunci este mult timp, de care ma bucur, dezvoltinduma si profitind de orice oportunitate de a face ceva.
    multumesc pentru opinii)

  • mana says:

    “Niciodata nu am iubit fatarnicia”- me too 🙂 😉
    …am incercat, o singura data, (in urma sfaturilor unor cunoștințe) să încep o relație cu un băiat doar ca să nu stau singură, nu țineam aproape deloc la el…….rezultatul?- un eșec total!! acum, după ce am trecut printr-o asemenea situație- de a te întalni doar ca să nu zici că ești singură….cred că e o pierdere de timp, prefer să fiu un timp singură, sa meditez decat sa fiu falsa…..sa ma amagesc, la ce bun toate astea? falsitatea asta???
    …este o vb la ruși- mai bine singura decat cu oricine…(nu stiu limba rusa prea bine și nici să traduc nu mă prea pricep :))
    ….mi-a placut istorioara cu oricine, fiecare, tareee nice 🙂 😉

  • Jackie says:

    What’s dă point să fii cu cineva doar pentru a fi cu cineva? De ochii lumii sau cum? Fuuuuuck

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Personal at Margantzovka's Blog.

meta

