Day 4: A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.

17 March 2011 § 6 Comments

poza nu vreau sa pun…da tot daca am umblat cu ochilari de soare zilele estea, o pun pe fata asta, care samana, cred eu, cu mine
si iaca amu facts about me:
1.nu-mi plac pisicile
2.urasc ceapa fiarta, prajita…da-mi place mult usturoiul
3.o consider pe Megan Fox ce-a mai frumoasa femeie din lume
4.m-am saturat de breton
5.imi place mult sa rid, pina la lacrimi, dureri de burta si palirea cu mina de picior))
6.cel mai mult la mine imi place gitul si ochii
7.urasc cadouri de gen luminari, suvenire, jucarii de plus si alte fleacuri total ne practice
8.imi place sa analizez persoanele
9.imi plac companiile galagioase, cu multe risete si distractii
10.cel mai bine ma simt la mare, cu o carte in mina, apa si ochelari de soare
11.imi place sa fac cadouri
12.imi plac cerceii
13.de la un timp imi plac si inelele, timp de multi ani nu le suportam
14.imi place numele Amalia
15.imi plac zebrele si gainile
§ 6 Responses to Day 4: A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.

  • marakech says:

    da eu asteptam poza….”oblom” pe mine …))))

  • verginika says:

    1…nu-ti plac pisicile…pentru mine e nouatate…cesna..:)
    2….nuti plac jucariile de plush???
    3….da de girafe ai uitat??…cum ne rideam cindva..de un caiet cu girafa care zimbeste:)

  • tanciu says:

    “10.cel mai bine ma simt la mare, cu o carte in mina, apa si ochelari de soare”- + 1000.
    parc aş fi spus eu asta 🙂

  • Liuda says:

    -“5.imi place mult sa rid, pina la lacrimi, dureri de burta si palirea cu mina de picior))”…asta si la mn e valabila 😀 😀
    -“12.imi plac cerceii”…o daaaa,si mie enorm…nu conteaza din plastic,din metal,din argint,din aur…important e sa fie cit mai multi,si mai diversi…
    Conclusion: foarte original modul tau de a scrie,dar mai ales,de a “te descrie” 😉

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Day 4: A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself. at Margantzovka's Blog.

meta

