Day 6: Favorite super hero/fictional character and why

19 March 2011 § 1 Comment

cind citeam punctele de pe poza cu challeng-ul, ziua 6 mi s-a parut cea mai grea

nu stiu, dar nu am avut niciodata eroi, sau o persoana cu care as dori sa ma aseaman, pentru ca in povesti nu cred, in puteri de super erou nici atit, si cred doar in puterile fiecarui om de a deveni ceea ce-si doreste… poate sunt mai multe persoane, la care-mi place caracterul, cunostintele si realizarile insa nu sunt eroi pentru mine.

totusi un erou si cel mai mare si principal din viata mea este mama.

acum cind a implinit 50 de ani  a spus asa o fraza “-ma simt fericita, deoarece am tot ce mi-am dorit vreo data!”…si eu cred ca aceasta e cel mai principal in viata omului, sa fii multumit de ceea ce ai realizat si ai obtinut.

pot spune ca mamica mea nu a avut deloc o viata usoara, o copilarie frumoasa si mare ajutor de la parinti, tinind cont ca buneii mei traiau la tara, iar mama a calatorit Moldova, pe la scoli si institutii, si  apoi  a urmat universitatea din Leningrad, Rusia.

cu toate acestea a ajuns om in viata, devenind pentru cineva un erou si un personaj, drumul caruia ti-ai dori sa-l urmezi.

de ziua ei a fost publicat un articol, despre cum a devenit, ceea ce este astazi. cui ii interesant puteti sa-l cititi aici, numai ca e in rusa…

pentru mine un model in viata ar fi mamica, careia ii multumesc mult pentru tot ce-mi ofera- dragoste, sustinere, ajutor si increderea in mine, care poate personal si-mi lipseste uneori.

vorbind de eroism si model de viata cred ca e mai principal sa nu ne axam pe o personalitate deacum devenita istorie, ci mai mult pe persoana noastra, pentru a o face istorie si document. este mult prea simplu sa-ti doresti sa devii cineva, si e mult mai greu sa devii TU, acea persoana care este in tine cu adevarat, se zbate sa se arate lumii si sa fie recunoscuta. de ce sa nu fii eroul tau si sa nu lupti pentru binele, binele personal?

Tagged: ,

§ One Response to Day 6: Favorite super hero/fictional character and why

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Day 6: Favorite super hero/fictional character and why at Margantzovka's Blog.

meta

