Day 7 : In this past month, what have you learned

20 March 2011 § 5 Comments

am invatat ca nu trebuie sa crezi in tot ce spune cineva…

eu fiind mai credula mult am crezut, si am sperat ceva, poate in zadar…aici este si o vina de-a mea…dar totusi taine tinute in secret si minciuni dulci…fac mult, asa ca dupa ce afli adevarul, doare mult.

nu stiu, dar am crezut ca ma va durea mai mult timp…

deci, am invatat ca nu trebuie sa crezi pe cineva la maxim, niciodata nu va spune adevarul pur-curat…si cred ca in continuare voi fi mai putin naiva)))

§ 5 Responses to Day 7 : In this past month, what have you learned

  • shockchat says:

    si eu sunt foarte credula..naiva..mamica imi spune asta des..:)dar asta nu inseamna ca nu voi mai fi asa..si nu cred ca daca cineva iti provoaca durere sufleteasca treb sa te intorci si de la cei care iti vreau doar binele..sau de la acele persoane pe care nu le cunosti dar care nici nu vei dori sa le cunsoti din simplu fapt cati va fi teama sa nu te raneasca..nu vb de tine..de mine..si ci de toti..desigur naiv la 100% nu treb sa fim..ca asta deja e prostie..dar nici chiar sceptici la fiecare persoana..:)

  • shockchat says:

    stiu..nu treb asa momente…nimanui nui trebuie…stiu ca uneori stii persoana de o iatza si apoi face ceva ce nu credeai ca e in stare..dar mai bine sa nu simti sta pe propria piele..

  • shockchat says:

    nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..eu nu vreau…:)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Day 7 : In this past month, what have you learned at Margantzovka's Blog.

meta

