Doua femei la Praga sau doua seri la Chisinau

21 March 2011 § Leave a comment

si chiar nu stiu de ce-mi place Praga!cel mai misterios oras cu cel mai frumos nume-PRAGA!!!

si mi-am ales o carte “Doua femei la Praga”, da da, am ales-o doar pentru denumire-cum aleg majoritatea cartilor, cind nu am ceva recomandari sau critici.

Femeie, 2 femei si inca la Praga…m-a intrigat nespus de mult titlul romanului.

Chiar daca actiunea are loc la Madrid, casa in care traieste un personaj, este o casa ca din Praga. Lucrarea mi-a placut mult, mai ales prin incertitudinea despre care citesti. Ba citesti despre realitate, ba despre niste vise si dorinte neintemeiate. Autorul-care este si protagonistul lucrarii, este un reporter, scritor, obsedat al unui gind. Citeste mult si scrie despre “adoptie”, simtind undeva ca fiind adoptat si avind un copil, care l-a rindul sau a fost adoptat. Un alt personaj este un alt scriitor, si alta scriitoare si alta scriitoare. Una din scriitoare, nu scrie nimic, nu este pur si simplu scriitoare, nu este ea. Vaduva, mama care si-a lasat copilul, prostituata…toate este, si nu este in acelasi timp.

Romanul tese un fir cu doua ate, realitatea si fictiunea. Greu de inteles unde este adevar si unde este minciuna, opera lasa o impresie placuta, si de multumire sufleteasca.

Eu am citit-o in 2 seri. Mi-a placut mult si o recomand ca pe ceva unic ( cel putin pentru mine si mica mea experienta literara) , tainic si ceva care e usor de indragit.

Tagged: , , , , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Doua femei la Praga sau doua seri la Chisinau at Margantzovka's Blog.

meta

