Day 14:What makes your different from everyone else

27 March 2011 § Leave a comment

sunt diferita si nu doar eu…ci fiecare ne caracterizam prin ceva neobisnuit, neordinar…

eu de exemplu sunt foarte schimbatoare, critica, inalta(yep), imi plac mult distractiile, uneori lenoasa, ca weekendu’ acesta))

chiar daca avem anumite hobby-uri comune, preferinte in anumite domenii, daca ne place acelasi ruj, sau avem parul de acelasi culoare…suntem foarte diferiti…si nu cred ca trebuie sa caut ceva ca sa va demonstrez ca ma diferentiez de voi, sunt eu…pur si simplu eu…

avem aspecte fizice sau morale distincte care ne face sa ne deosebim putin de turma, dar nu-i pe asta- oameni sa fim !!!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Day 14:What makes your different from everyone else at Margantzovka's Blog.

meta

