Change

28 March 2011 § 3 Comments

Ieri seara nu puteam sa adorm….m-am ascuns sub plapuma, am incercat sa numar pina la 100, sa spun o poezie-numai ca sa adorm.

M-am saturat sa adorm cu gindul la o persoana…m-am saturat de tot, absolut de tot…vreau o schimbare, vreau mai multe schimbari…

m-am saturat de aceleasi seri-pierdute in fata calculatorului, lenese, triste. M-am saturat de aceleasi filme, fara sens, privite ore intregi…m-am saturat de aceleasi desene in viata mea…de aceeasi tema in mobil si aceeasi tema pe blog…vine o schimbare…vine o schimbare nu numai pe blog, dar si in viata mea….am nevoie de o schimbare…

m-am saturat de aceeasi piele, de aceesi forma a unghilor, de aceeasi lungime a parului, de aceasi grosime a gambei, de aceeasi forma a taliei…

vreau sa ma schimb, vreau sa fac alt ceva…

nu m-am saturat numai de dorintele mele, pentru ca nu le am demult…m-am saturat de faptul ca nu fac nimic, absolut nimic pentru ca ele sa se realizeze…sunt micile mele secrete, asa ca nu vi le spun….

m-am saturat de aceleasi discutii goale, de ore in sir, purtate cu persoana care nici nu crede ca vreau sa vorbesc cu ea…

m-am saturat de acelasi mod de viata…de acelasi traseu, aceleasi rutieri.

m-am saturat de felul de a-mi lega fularul, de a ma da cu ruj, de aceleasi umbre si ochi fara lucire…

m-am saturat de aceleasi ginduri in capul meu, vreau sa depun mai multa sirguinta, straduinta pentru a face ceva- ce-mi doream de mult timp…

m-am saturat de tot nisipul din viata mea, carui ii acord mult prea multa atentie, m-am saturat de aceleasi feti si mutre deocheate…

m-am saturat de aceleasi temeri si emotii, m-am saturat de rationalism si totul gindit…

m-am saturat de aceleasi cuvinte si rugaminte spuse inainte de culcare, uneori si dimineata, prin rugaciune….

m-am saturat de engleza mea, de felul meu de a tapa cu 2 degete, de invidia pe care o am pentru unele persoane, de gelozie si ironism…

m-am saturat de notele mele de 9 si 10, care mi se dau mai mult cu noroc decit cu nopti nedormite…

m-am saturat de aceleasi posturi TV, de aceeasi muzica in mobil, de aceleasi persoane online, de aceleasi bloguri…

m-am saturat de modul meu de a scrie, am sa incerc sa-mi schimb scrisul…poate aceasta va duce la ceva…la o schimbare…

ma doare deacum capul de atitea perne si cred ca le voi scoate, voi dormi pe ceva tare…

vreau motivare, vreau mai multa organizare, responsabilitate, minte, dorinta ….vreau o schimbare…

vreau si cred ca de azi se va produce…


§ 3 Responses to Change

  • Ah, e bine ca esti motivata sa schimbi ceva spre bine. uneori ne simtim adinciti profund intr-o rutina din care simtim nevoia de a evada. dar nu scapa de tot. pentru ca crede-ma, dupa o schimbare radicala incepi sa apreciezi micile lucruri din rutina care iti faceau viata mai frumoasa. =)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Change at Margantzovka's Blog.

meta

