De ce iubim femeile?deoarece.

29 March 2011 § 4 Comments

ploua.eu iesisem din casa ca aveam ceva de facut.2 locuri, 2 necesitati.una facuta, a doua nu s-a primit.am trecut pe la biblioteca si ma uitam, poate gasesc ceva.nu e biblioteca de la care iau des carti, pentru ca e una mica si mai mult de specialitate, pe literatura poloneza.gasesti si carti din alte literaturi, insa cum am mai spus, e una mica si nu voluminoasa.este biblioteca copilariei mele.deci ma uitam prin rafturile pline cu carti amestecate…si dau de o carte de psihologie,mai sa o iau…si da sa merg sa mai vad ce este…

m-am dus la literatura romana si hop “De ce iubim femeile”…nici n-am crezut deodata…la Mickiewicz, o carte noua, editata in 2009.si fuguta mi-am luato, nici acum nu cred ca am putut sa o gasesc acolo.

Acum vorbind despre carte, nu a fost ceea ce credeam sa fie. Putine femei, putina venerare(adica in unele povestioare, te cufunzi in ea, te crezi zeita si super fiinta)….totusi chiar nu am inteles de ce cartea se numeste asa…inafara de ultimele capitole si anume “Bomba de aur” si “De ce iubim femeile”, nu am realizat legatura intre text si titlu.nici nu sunt numite capitole, cred, ca nu au o continuitate si o tema comuna, ci te arunca dintr-o intimplare in alta. totusi, experienta autorului m-a impresionat.

mi-au placut citeva istorioare mai speciale ca: “Cu urechile pe spate”, “Cine sunt eu?”, “Petruta”(care nu stiu dar am mai citito undeva), “Irish cream ” si “Zaraza”…cam atit…cu toate ca nu prea am inteles concordanta dintre titlu si lucrare, ma repet, cind am ajuns la ultimele capitole, la al 3-lea de la sfirsit, am avut un nod in git, si nemultumire de graba cu care am citit cartea.

cine are placere s-o citeasca, dupa ce asa am criticato :D, faceti-o mai calm si incetinit. cartea e interesanta.chiar sper ca nu v-am convins ca  nu merita citita))

am si putine cuvinte dupa lectura:

“Nu poti face nimic ca sa ai stil. Pentru ca stilul nu il ai, ci il esti “

“Rareori vezi o discrepanta mai mare intre cine-si imagineaza un om ca este si cine este el cu adevarat.”

“Caci intreaga lume exista pentru a ajunge la o femeie frumosa”

si penultimul capitol “De ce iubim femeile ” …care e cel mai frumos din opera))

De ce iubiti femeile?deoarece.

Tagged: , ,

§ 4 Responses to De ce iubim femeile?deoarece.

  • T says:

    am citit-o..
    si e..
    frumoasa.;x

  • Liuda says:

    :)))Cartea m-a intrigat si mai mult…Probabil,la cite intrebari raspunde…proportional,lasa tot atitea semne de intrebare…mai ales ca “De ce iubim femeile?” este cu siguranta cea mai indefinita intrebare.

  • Un misogin says:

    asta-i clar
    da pe barbati?

  • ComiCultural says:

    Bună. Te-am găsit după un search pe google – De ce iubim femeile. Premeditez de 7 ani să ies public cu un punct de vedere pe această temă. Dar abia astă vară mi-am creat blog. Iar azi am publicat un prim articol, dintr-un serial pe care vreau să-l duc extrem de departe. Pentru cei care Simt și Gândesc în egală măsură.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading De ce iubim femeile?deoarece. at Margantzovka's Blog.

meta

