Mult prea mult te iubesc!

8 April 2011 § 6 Comments

Vreau sa-ti simt respiratia…sa respir intr-un ritm cu tine.

Vreau sa-ti simt caldura, o da, caldura ta de mult timp imi lipseste…

Vreau sa te simt prin vene, prin par, pe zimbet si in ochi. Vreau sa simt cum ma iubesti si te bucura ca si eu te iubesc.

Vreau sa te vad, sa-ti vad verdele ierbii, albastru marii si albul hainelor.

Vreau sa-ti simt lumina, eman si eu lumina cind TU ma bucuri cu lumina ta.

Vreau sa te simt. Vreau sa ma bucur de prezenta ta. Cind vei veni sa stii ca voi iesi la plimbare cu tine, ma voi multumi de caldura ta, voi simti fiecare clipa alaturi de tine-o poveste.

Stii, imi cumpar haine pentru intilnirea noatra. Imi fac planuri cum sa petrec mai frumos cu tine timpul.

Vreau sa te maninc, esti o dulce. Chiar esti dulce, usoara si colorata.

Sa stii ca-mi place mult cum te imbraci, culorile hainelor tale si printurile sunt minunate. Numai flori si fete cu zimbete.

Imi place mult ce-mi vorbesti. Cuvintele altora sunt mult prea insemnate, sa stii ca le ignor. Nu am nevoie de nimeni si nimic atunci cind imi esti aproape.

Sunt in calduri cind te simt. Imi place mult ca vii din cind in cind sa ma vizitezi.

Stii, atitea poze am facut cu tine, ma uit la ele si totusi imi e dor de tine. Cind ne vedem mai facem poze, ok?

Din pacate nu pot sa te sun. Nu-ti stiu numarul. Poate daca ai sti cit de mult te iubesc si te doresc, ai veni mai repede. Dar nu-ti stiu numarul.

Iti scriu doar o scriisoare, si sper ca va ajunge si la tine.

Sa sti ca toate aceste 7 luni in care nu te-am vazut, de putine ori te-am dorit, acum iti simt mult dorul. Acum, de o luna ma gindesc la tine mereu si numar zilele pina la intilnirea noastra.

Inca 2 luni si ne vom vedea.

Cu multa dragoste, Maria.

p.s. I love you, summer!

 

§ 6 Responses to Mult prea mult te iubesc!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Mult prea mult te iubesc! at Margantzovka's Blog.

meta

