best friends.

19 April 2011 § 5 Comments

mîţca me…mai ţîî minte cînd la tine vinem ş ni uitam la evravijîn sau la un film straşnic, sau ne jiucam tătî zîua in sims…ha!!!!

azi ni-am adus aminte de zîua şeia nebună…adica noapte…cînd am vrut sî te sparii cînd veneai de la bucatarie cu nu ţîn minte şi, şî eu m-am ascuns în întuneric, ş tu cînd ai intrat eu am sărit de pe pat ş nu ştiu cum am sărit, că am mai sărit odata si m-am pălit cu capu  de partea şeia de sus de la uşă ş am chicat jios ş incă mai tare m-am pălit. ş nu ca un om normal să plîng, da ne rîdem ca nebunele, da pi mine mă durea))

mai pe scurt, ii periculos la tine.

da amu pe skype cînd vb parcă sintem oameni străini, fa tu doar ştii cî te iubesc.

 niş nu ştii cît am căutat fotca asta)) ❤

§ 5 Responses to best friends.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading best friends. at Margantzovka's Blog.

meta

