eurovision 2011. pareri, comentarii, nemultumiri

15 May 2011 § 18 Comments

Eurovisonu o trecut, eu m-am uitat, m-am mirat, sap mi-am adus aminte ca tat ii politica, sap m-am mirat ca Azerbaidjan a cistigat, si pina acum ma mir))

anul acesta, mie imi pare ca au fost foarte multe piese bune, dar si mai putin bune. Sau imi placea refrenul, sau unele strofe, dar sa-mi placa cintecul de la inceput pina sfirsit mai rarut. Vreau sa comentez, pentru ca imi place sa o fac, fiecare numar.

acolo unde nu scriu nimic, pur si simplu nu am ce comenta, sau nu mi-a placut, sau sunt indiferenta de cintecul dat, pentru ca nu comentez tara, sau sunt de acord cu locul luat.

1.Azerbaijan…numai refrenul mi-a placut si numai pe el il tin minte…nici prin cap sa-mi treaca ca poate lua locul I… cred ca erau piese mai vrednice de locul I.

2.Italia…bun cintec, chiar ff nice…pianul, vocea, stilul vechi…ff frumos…

3.Suedia…morrrr, cel mai tupoi refren ever…ma enervez cind il aud, ff prost si aaaaaaaaaa….strasnic ce nu-mi place…locul III???a’re u kidding me??foarte nemultumita…

4.Ucraina…cintec frumos, voce frumoasa, totul a fost frumos…bravo.

5.Danemarca…mi-a placut tot cintecul, puteau fi mai sus.

6.Bosnia si Herzegovina…asa si asa…pentru ca cintecul e dragut, si cam atit…nu m-am asteptat sa ia un loc atit de bun.

7.Grecia…cintecul e fragmentat, cum a spus si comentatorul nostru, rap-ul nu mi-a placut deloc, da baitelul celalalt e wow….si voce si infatisare, m-am indragostit)))parca-i lupusor….

8.Irlanda…ooooo, bravo…mie mi-a placut chiar daca n-a sa fiti de acord)) eu doream ei sa ieie locul I, sau macar in primii 3 sa intre, n-a fost sa fie

9.Georgia…bred.

10.Germania…HOT, realy HOT…s-a schimbat copilul acesta

11.MB…Blue, credeam ca o sa cistige, pentru ca…pentru ca-s Blue, dar piesa asa 50/50…

12. and 12 points goes to…Moldova…retraiam pentru mi-as fi dorit sa-i vad in top 10…si nu au fost lucky ca au nimerit in finala, au fost si votati, asa ca bun a fost si cintecul si show-ul, pe care mai mult s-a facut accent.

13.Slovenia…una din tari care mi-a placut totul, locul 13???speram sa-i vad in top 3…ni-o pun in mobil)))

14.Serbia…bravo, frumos si colorat a fost totul si piesa tare mi-a placut

15.Franta…

16.Rusia…imi place numai cind zice “and you, look so good” si refrenul putin…slabut pentru Rusia, nici nu m-am asteptat sa nu fie in top10…

17.Romania…chir imi pare rau, pentru ca piesa e minunata, vesela…nu am avut macar ideea ca nu vor fi in primii 10

18.Austria…

19.Lituania…cintecul e frumos…cam departisor, parerea mea…merita un loc mai bun

20.Islanda….refrenul e sweet, cam atit.

21.Finlanda…am crezut ca va fi 100% in primii 5…mie asa si asa, nu prea, dar e buna vocea si piesa buna…

22.Ungaria…

23. Spania…ujasss, si bred…cha cha cha)))))))

24.Estonia…mi-a placut si chiar tareee…ni-o pun si pe ea in mobil, pentru ca e un cintec minunat si-mi place vocea ei.

25.Elvetia…oameni nebuni…cintecul care mi-a placut cel mai mult din acest an de la Eurovision ia ultimul loc, nu am pur si simplu cuvinte sa-mi exprim ura…pentru ca un nebun cu “i will be popular” ia locul 3 si ea, dulcea si frumoasa piesa ia ultimul loc….

eu desigur mi-as fi dorit altfel sa fie plasati participantii, pentru ca nu poti fi multumit in totalitate de rezultat…fac topul meu, si chiar nu ma doare cine a cistigat si cine a luat locul 3, pentru ca n-am sa-i ascult…

1.Italia/Irlanda

2.Elvetia/Slovenia

3.Serbia/Germania/Danemarca

Tagged:

§ 18 Responses to eurovision 2011. pareri, comentarii, nemultumiri

  • Liuda says:

    Mie la fel mi-a plăcut Irlanda: au degajat atîta energie…M-am aşteptat că ei o să ia locul întîi…
    Şi Germania….da…da…stranger,stranger.A fost ceva nou,un stil deosebit pt ea…super 🙂

  • T says:

    eu sunt socata.

  • shockchat says:

    am inceput si eu sa scriu azi un articol despre Eurovision…dar prea multe teem si prea putin timp asa ca l-am lasat pe miine… Irlanda credeam ca o sa fie in primele 3 precis…de cistigatori mi-a palcut..poate nu meritau chiar locul 1 dar au fost buni…:) si ooo daa…Lena a fost chiar HOT…

  • cristina says:

    mie cinstit mi-a plăcut prestaţia Azerbaidjanului. plus şi Lena m-a uimit :D. nice cîntecu’, nu ca cel de anul trecut. m-am mirat că Anglia ne-a dat 8 puncte. în presa internaţională scriu un aşa de mare “bred” despre noi şi cînd colo “8” puncte 😀

  • Diana D says:

    sunt total de acord cu tine 🙂
    iralndezii intradevar meritau.. asa de cute.. si melodia buna si spectaculos.. eh. dar, ca de obicei.. politics win over music 😦

  • marakech says:

    asteptam de la marga un astfel de articol….in primul rand azerbaidjenii construiesc gazoductul prin marea neagra(scuze ca fara diacritice) -raspunsul la votul politic…italia..intr-adevar buna piesa…ma duce la sicilia, mafia anii ’60…sar peste ce nu-mi place..bosnia – destul de fainuta si originala piesa, pe mine personal m-a cucerit…germania – exact aceasi parere, un exemplu pe fata cum poti transforma un copil intr-o sex bomba in asa mod ca nu-ti mai pasa de piesa si te rogi doar ca ea sa dureze cat mai mult ca sa te poti mai mult holba la tipa…romania…sincer chiar mi-a placut mult piesa…emana pozitiv din ea(m-am exprimat intentionat incorect)…si ultima…sorry ca s-a lungit asa de mult comentariul meu
    p.s. cum a fost yardsaleu’ aniversar(un picut offtopic 🙂 )

    • Margantzovka says:

      intentionat te-ai exprimat incorect, pentru ca si eu am facuto???spune cinstit…))
      n-am fost, am vrut tare tare…dar azi am invatat toata ziua, miine am examen)))
      am scris si un post, despre evravijin, ca sa fiu in rind cu lumea)))adica ma rodea sa scriu ceva, sa critic))

  • mana says:

    mie mi-a plăcut Ucraina, cred că au fost the best 😉 🙂

    • Alexander says:

      Ukraina ar fi meritat din plin locul unu chiar si in defavoarea Jedward, daca lucrurile ar fi mers cum trebuie. Dar vorba cuiva – all bout politics.

  • mie tot mi-au placut Slovenia, Germania, Italia si Estonia. ♥

  • Alexander says:

    In opinia mea piesa castigatoare la eurovision ar fi trebuit sa aiba un complex de elemente care s-au regasit, dupa mine, doar in Lipstick cantata de gemenii Jedward. Ukraina cu acea voce superba a Mikai ar fi trebuit sa fie pe 2 , Franta cu vocea extraordinara a lui Amaury pe 3, Moldova 4, Germania 5, Bosnia 6, Caroban al Ninei pe 7, Georgia cu acel rock fain pe 8, Azerbaijan 9, Italia 10 Cam asta ar fi fost topul meu 10.
    Iti multumesc ca ti-ai exprimat si parerea la mine pe blog si in caz ca nu ai vizitat din nou iata si reply-ul de la mine.
    “Daca citesti cu atentie inca o data, eu am spus clar ca noi nu meritam nici 17 iar Moldova trebuia sa fie intre primele zece. Italia are o piesa frumoasa dar nu pentru eurovision. Pe mine lalaielile retro ma adorm iar multe locuri s-au dat pe favoritisme.
    Sigur ca Jedward a cantat mai prost decat ma asteptam. Dar nu ma mira, ii poti urmari cat de aiurea canta live in clipul cand s-au prezentat la X-factor. Apoi daca urmaresti prestatia lor live din tara natala si ma refer la miscarea scenica, e de zeci de ori mai buna decat topaiala cretinoida din concurs. Uita-te atenta si o sa vezi. N-am zis rau, am zis prost.
    Nu e nimeni orgolios. Moldova a venit de o sumedenie de ori cu piese mai bune la eurovision. Nu va crede nimeni de cacat, e doar o impresie. Si nici nu va dispretuieste nimeni. Zdob si Zdub concerteaza in romania de ani de zile si au fani peste tot, aproape ca nu-i vezi sa mai plece. Asa ca, despre ce vorbim?”

  • Saxon says:

    Dragi gospodine si draga Alexander! Am cautat intentionat articole despre Petrovision 2011 sperand sa gasesc opinii contra acestei puscarii de concurs. Si v-am gasit pe voi, fani Madalina Manole si Oana Sarbu. Oameni buni, ati inebunit definitiv. Mai ales tu Alexander…fa-ti frate un control daca tot crezi in fleoscaiala aia de cantec a Frantei, lalaiala patetica a Italiei sau melodia de gay a Irlandei(ma rog, daca nu e de gay e de soimii patriei). Ia-o si pe Margantzoka cu tine, care pare obosita rau de tot, ca si melodia Elvetiei, nr 1 in deviatiile ei muzicale. Dati-le telefon si senililor: Vasile V. Veselovschi, Horia Moculescu si Catalin Crisan si combinativa la niste vize de Albania, definitive daca se poate! Confundati grav Eurovisionul cu Floarea din gradina sau Cerbul de aur. Doar pentru ca aceste concursuri au in comun halul in care se acorda notele-pe criterii politice la Eurovision si pe criterii sexuale sau nepotisme la concursurile romanesti- nu inseamna ca sunt la fel. Eurovisionul a reusit sa dea totusi niste piese bune de-a lungul anilor. Dar de cand estul a invadat Europa la munca, concursul a devenit o caterinca penibila. Ca si cel de anul asta. Nu ma intereseaza topurile voastre aberante, atata timp cat fluierati prin statiile de tramvai melodii de neuitat de Cotabita cand era el gras si transpira abundent. Nici unul din voi nu a remarcat Ungaria. Danemarca…e asa si asa…nu e de locul 1 in creierii vostri obositi, normal, cum pla mea sa fie Danemarca de locul 1 cand exista Franta, Elvetia, Ucraina, Bosnia sau Italia? Anglia ziceti voi ca e Anglia, nu merita nimic pentru ca prea e ea Anglia, prea e Blue o trupa cunoscuta, de ce sa ia Anglia Eurovisionul, ca a mai luat si inainte, lasa sa mai ia si saracii vostri premii, nu? Uitati ca e un concurs in care cea mai buna melodie trebuie sa castige. Melodia aia trebuie s-o poti fredona, sa-ti vina in minte si a doua zi, sa te inspire intr-un fel, sa te faca sa te simti bine. Lasand la o parte parerea mea, melodia castigatoare ar trebui sa placa majoritatii oamenilor care o asculta, nu care voteaza sau scriu pe bloguri varza ca asta. De ce zic asta? Pentru ca un capsunar din Spania o sa dea votul Romaniei indiferent ce zdreanta de melodie ar avea in concurs. Nu Spania voteaza Romania si nici Italia si nici Anglia, ci romanii de pe acolo. Nu la fel e in cazul relatiei Moldova-Romania care se stie, suntem frati de la a la z iar… 12 points, always goes to Moldova and get back to Romania in the same contest! La fel in spatiul ex sovietic, unde se ling in cur intre ele o groaza de tari. Vad ca va tot mirati ca ,,Anglia” ne-a dat doar 8 puncte. Pai am un tovaras acolo care mi-a zis ca nu mai e de munca prin regat si probabil s-au mai intors din votanti acasa. Lasand gazoductul la o parte, lasand capsunarii, rusofonii si mai ales pe voi la o parte, cred ca pe primele locuri ar fi trebuit sa fie Danemarca, Anglia si surpriza, favorita mea si a multor altii, Ungaria, care a dat o voce superba pentru cine nu are vata sau ceara prin urechi si mai ales o melodie misto. Kati Wolf e chiar buna, pacat insa ca dupa ce vezi videoclipul de la What About My Dreams ramai impresionat si vezi melodia ca fiind de departe cea mai buna de anul asta insa dupa ce o vezi in concurs, realizezi ca prestatia lui Kati e sub asteptari, plina de trac si de fortari si mai ales, fara nici cea mai ieftina coregrafie. Pacat, mare pacat, dar ar fi trebuit sa se puncteze melodia in sine. Numai ca si prestatia scenica se puncteaza acolo. Si coregrafia si costumele si stapanirea de sine si tot. Kati a cantat bine de tot melodia asta peste tot pe unde a promovat-o, in Suedia era data deja castigatoare detasata, dar a clacat tocmai in finala. Ea si echipa ei. E ca la fotbal, degeaba Mesi e cel mai bun din lume daca tocmai in finala de la Londra va juca slab si Barcelona nu va castiga Champions League. Blue e peste tot concursul de falseuri si pseudocantareti de muzica usoara de prin tari fara cultura muzicala care se perinda pe la Eurovision si la valoarea lor nu aveau nevoie sa fie umiliti de niste babaciuni sau niste muciosi minori care voteaza, iar piesa Danemarcei e reconfortanta, trupa arata si canta bine. Din ce am ascultat pe you tube-pentru ca nu mai urmaresc concursul asta de vreo 5-6 ani, am reusit sa accept melodia Bulgariei care poate suna mai bine in engleza, show-ul facut de moldovenii de la Zdob si Zdub, interesanti, originali si plini de viata dar melodia lor ciudata as pune-o la nuntile unde se fura mireasa si nu se mai aduce inapoi. Apoi vine piesa Georgiei, unde am vazut multa prostie din partea celor care au ales-o pe cea mai falsa cantareata sa le reprezinte tara alaturi de o trupa rock. Din toate bunaciunile lor prezente la preselectie, au ales-o exact pe aia fara voce si care pronunta engleza ca romanii ramasi fara benzina pe autostrada prin Germania. Poate gagica are alte calitati…la gura ma refer!? Daca n-ar fi zis nimic, sau doar gemea si ofta piesa era la bataie pt locurile de sus, dar deh…trebuia si bunaciunea sa cante ceva si asa s-a terminat cu Georgia. Personal o mai plac si pe Lena a Germaniei, o fata simpatica si cu o voce buna de tot, dar Satellite de anul trecut, a fost mult mai buna decat piesa de anul asta. Mai vreau sa spun si ca aceste comentarii se adreseaza strict Eurovisionului de anul asta, concursul fiind unul in general slab an de an si mi-e foarte greu sa cred ca imi voi pune vreo melodie de la Eurovision rington in urmatorii 23 de ani. Ca si genuri muzicale abordate acolo, nimic nu face obiectul preferintelor mele. Puneti-va voi ringtonuri melodiile Bosniei si Ucrainei si mai cititi ce zice lumea pe internet despre Eurovision, ca de aia aveti internet. Noapte buna!
    P.S. Azerbaidjanul merita un loc 4, dar asta doar pentru refren. Care nu e memorabil dar merge pt Eurovision. Cei 2 canta binisor, ea e draguta si are o engleza buna, se vede ca traieste in Londra, dar restul cantecului e banal. Nu e de locul 1 in mod cert. Si nu sunt de acord ca o tara sa participe cu piese semnate de autori din alta tara, solisti de alta nationalitate sau non-europeni etc. Las-o-n pla mea de smecherie, noi ne ducem cu un englez solist vocal, Norvegia vine cu o cantareata neagra, ce cacat de concurs e asta? Euro sau Mondovision?

    • Margantzovka says:

      deschideti un blog, pentru ca mi-a placut tare ce ai scris))
      ce tine de mine ca fan Madalina si alti interpreti romani, numele carora le citesc pentru prima data, aici gresesti, deoarece nu ascult muzica romaneasca, deloc si nici nu ma poti numi fan a ei, exceptie facind rap-ul, care-mi place.
      ce tine de Anglia, care ne-a dat 8 puncte, si nicidecum DOAR 8 puncte. am ramasi uimiti, deoarece e mult, nu ne-am asteptat…si nu este nici un DOAR, deoarece nu zicem ca 8 puncte din partea Angliei e putin, ci e mult.
      la Ungaria nu am scris nimic, pentru ca n-am avut ce scrie.acum ma pot exprima, daca te deranjeaza ca nu stii ce ginduri am despre ea. m-a deranjat mult prezenta ei scenica, rochia, picioarele…mult de tot, a falsat urit si nu mi-a placut nimic in prezentarea ei, cu toate acestea m-a mirat cind am vazut-o prin ultimii, deoarece citisem ca e o favorita a acestui an.
      multumesc mult pentru comentariu, mi-a facut placere sa-l citesc.
      p.s. deschide-ti blog.

    • Frustrated much? Imi pare extrem de amuzant cit de in serios iei concursul asta (si parerile tale, de altfel). Nu fi atit de elitist, pentru ca nu te duce nicaieri. Fiecare are preferintele sale muzicale, si ale tale nu sunt mai stralucite, si crede-ma, nu te fac sa fii in nici un mod mai presus ca altcineva. Ramii doar frustrat pentru ca altii nu-ti impartasesc parerea. Eh ma rog, ai reusit sa ma amuzi. Persoane deprimante ca tine mereu imi provoaca risul. Felicitari.

    • Alexander says:

      Freci menta ca sa n-adormi. Melodia castigatoare a unui adevarat eurovision trebuie sa fie spectaculoasa nu ametita si nici musai fredonabila. Ia fredoneaza desteptule melodia lui Rybak, o mai tii minte? Ai scris mult si prost despre piese si adevarat doar despre modul in care se voteaza si se pupa in fund unele tari. Bineinteles ca Ungaria a avut o interpreta cu voce foarte buna, ce vina am eu ca piesa e o basitura? Ce vina am eu ca tu nu pricepi valoarea piesei Frantei? Ce vina avem noi ca un cacat de piesa cica moderna in care se spune ca vrea sa fie popular si-o s-o aiba el pe ea cand o sa fie popular s-a clasat pe locul 3 fiindca au votat-o toti pustii frustrati si fetele libidinoase? Du-te domle si te culca cu florile tale din gradina si cerbii de aur in fund. Habar nu ai nici tu nici restul milioanelor care au votat ce inseamna o melodie.

      • Alexander says:

        era sa uit – sunt convins ca domnu “Saxon” are de fapt un blog dar se ascunde in spatele unui simplu nickname si la fervoarea cu care apara Ungaria mai cred ca e doar un alt comentator exclusivist caruia i s-a pus pata pe o singura piesa si freaca lumea la cap cu ea.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading eurovision 2011. pareri, comentarii, nemultumiri at Margantzovka's Blog.

meta

