fatal.

18 May 2011 § 12 Comments

simbata, Bucuresti, 16.46

EL: tu cum te numesti?

EA: EA, tu?

EL: EL…esti din parte mirelui sau a miresei?

EA: a mirelui…e ceva mai complicat…insa sunt din partea mirelui, tu?

EL: a miresei.

EA: ea a fost la Chisinau, adica o stiu si pe ea.

EL: e frumos la Chisinau?

EA: e frumos, e frumos ca si la Bucuresti!

EL: citi ani ai?

EA:  18, de astazi.

EL: felicitari!!!si de ce esti la o nunta?

EA: pentru ca prietenii imi sunt acasa…iar eu sunt aici, la Bucuresti…

EL: trist.

EA: deloc.

*** duminica, Bucuresti, 02.05

EA: nu cred ca-mi va da voie in oras necunoscut, cu cineva pe care nu-l cunoaste.

EL: mai vedem.

***duminica, Bucuresti, 14.09

EL: vrai inghetata?

EA: nu…imi place orasul…nu vreau sa ma atraga acum mai mult inghetata, tu vrai?

EL: nu…pentru ca traiesc aici, iar cu tine orasul pare ceva nou.

EA: eu vreau, dar stam pe scaun.

*** duminica, Bucuresti, 21.47

EL: sa stii ca-mi plac ochii tai…

EA: si mie-mi place…

EL: si te iubesc!

***marti, Chisinau-Bucuresti, 11.00

EA pe FB, acasa, la Chisinau: hey, ce faci?

EL pe FB, la Bucuresti: buna, nimic.

Ea: si eu te iubesc.

§ 12 Responses to fatal.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading fatal. at Margantzovka's Blog.

meta

