inevitabila, care trebuie uitata.

23 May 2011 § 2 Comments

voi ati vazut ochi care se tem de ceva? eu da.

anul acesta, de Blajini, am fost la cimitir.

niciodata nu ma infricoseaza mormintele, crucile, ridurile de pe fete, parul alb, dintii negri, ochii pustii. niciodata.

anul acesta, vorbeam cu o femeie, cunoscuta, de vreo maximum 60 de ani.

pentru prima data in viata am simtit frica cu adevarat.

femeia vorbea despre virsta ei, si cum eram in cimitir, vorbea si despre moarte.

“-eu ma tem sa mor.” spuse ea, si eu vazusem o teama in ochi si o pustietate in suflet cum nu vazusem niciodata.

eu pot usor incepe a plinge gindindu-ma la moartea unei persoane dragi. foarte usor.

nicodata in viata nu am vazut ochi atit plini de frica, care sa mi se reda si mie. mi-au trecut fiorii, pentru ca am auzit moarte in glasul femeii si am vazut-o pe fata ei.

cred ca moarte vine atunci cind ne temem cel mai mult de ea.

si tot in aceeasi zi am vorbit cu o femeie de vreo 80 de ani, care mi-a trezit simturi frumoase. care m-a facut sa ma gindesc la bunatate si grija. m-a facut sa vad pe fata ridata-intelepciune si multumire de viata. m-a facut sa vad in ochii curati-zimbet de fecioara si speranta. m-a infricosat doar casa ei-mare, pustie, paturile pline de fotografii si flori.

inevitabila, poate fi uitata pentru mai mult de jumate de secol.

§ 2 Responses to inevitabila, care trebuie uitata.

  • shockchat says:

    “cred ca moarte vine atunci cind ne temem cel mai mult de ea.”- foarte corect…..si eu ma tem de moartea…desi sunt inca tinara…ma tem sa pierd pe cineva drag…si ma bucura faptul ca sunt asa persoane de 70-80-90 ani care nu se tem…care merg cu capul sus…fiindca si-u trait viata asa cum au vrut…

  • ella says:

    eu de moarte nu ma tem…mii frica ca voi “pleca” spre nu stiu unde si ca in urma raman inca multe nerezolvate,si oameni la care tin si care tin la mine…Eu cred ca oamenii se tem de moarte,deoarece e ceva necunoscut si mereu ne temem de necunoscut plus e fara de intoarcere:bine,rau vom ramane acolo

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading inevitabila, care trebuie uitata. at Margantzovka's Blog.

meta

