şi dacă va fi să nu te mai văd, să nu mă urăşti, pentru ca te-am iubit o zi întreagă.

31 May 2011 § 2 Comments

mă consum, mă manânc dinăntrul meu.

nu e bine. nu e normal. nu e bine deloc, şi totuşi o fac, neştiind de ce şi cum aş putea scăpa de obsesia, nebunia de a analiza orice privire, orice gest al meu şi al tău.

şi dacă făceam aşa, şi dacă spuneam ceva, şi dacă era cu totul altfel…ce simţeam acum? ce gândeam acum?

în loc sa ma epuizez pentru moment, aş trebui sa fiu mulţumită de faptul doar că te-am cunoscut, doar că te-am văzut.

nu zic că nu vreau sa te mai văd, să te mai ascult, să-ţi mai zâmbesc, pur şi simplu tu dacă n-o vrei, eu nu am ce face.

pur şi simplu ma ucid, despicând firul în 4, nu nu în 4…în vreo 7, cel puţin.

şi dacă va fi să nu te mai văd, să nu mă urăşti, pentru ca te-am iubit o zi întreagă. acum te urăsc, pentru că…ha…nu te înţeleg…

să creşti mare.

together.

§ 2 Responses to şi dacă va fi să nu te mai văd, să nu mă urăşti, pentru ca te-am iubit o zi întreagă.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading şi dacă va fi să nu te mai văd, să nu mă urăşti, pentru ca te-am iubit o zi întreagă. at Margantzovka's Blog.

meta

