Excursie.

2 June 2011 § 2 Comments

He he…m-am întors din excursie şi …off, în sfîrşit îs acasă.

Asta au fost 2 zile de nebunie şi jumate de noapte de vorbăreală.

Ne-am jucat Mafia, cam dam tăţi s enervau când auzeau cuvântul ista)))

Am jucat Adevar sau Provocare, şi ne-am rîs şi am dansat la trubă şi am strigat „A mne pofig, ia debil”…şi am mîncat îngheţată săxualina ş ne-am pricalit puţin de Cristina, i-am pus in ceai 2 linguri de sare)))adică nu noi, da dirigintele…Cristina, care cred că citeşte))) nu te supăra pe noi.

off, ne-am rîs, am mers cu trenul, am ascultat muzică şi am vorbit despre dragoste)))ca copchiii…

La mine periculos de mers în tren, că muzica şi singurătatea mă face să plîng, aşa că mai n-am înşeput s boşesc)))

Ş ţînţari…paraziţîi…

Ş cîte fraze nebune am pridumăit…iaca vî le zic:

Olea: -Ia, dejite!! Arata spre piciorul lu Liuda))

Eu: -Ie ş suge unu de-a meu.

 

Nina: -Nu te uita la mine prin bortă(era o gaură în perete ş s uitau băieţîi la noi în cameră)

Nu ştiu cine citea la mine in revistă: -mmm, Nina Ricci

Eu: -A la tini îi arici))

 

Intră în cameră o fată, cu mîna cu bint…în şortişi şi Cristina zice: – Angela îi şei mai modneaţcaia, cu şortişi şi fular…

 

Mai pe scurt o fost tare cruta. A da, ne mai pricălem cu cuvîntu BITCHKA Ş PUSSYNEATA)))

Ş merge o nebuneală cu cuvintele estea))…pe tăţ îi numem bitchka ş fiecare cu varianta lui ce însamnă, care bîcika, care pleajnaia devocika, care de bici…ş nimeni nu s prişepe şi ş cum))

Ş numeam dupa familii pe tăţ: bitchogza, bitcholai, bitchiperi, bitchicov, ş aşa pi tăţ…

Cam aşa…dacă-mi mai aduc aminte ceva mai scriu, ş mai pun ş poze))

 

§ 2 Responses to Excursie.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Excursie. at Margantzovka's Blog.

meta

