Day 20: Favourite memories as a child

5 June 2011 § 2 Comments

la mine toate amintirile din copilărie sunt preferate, deoarece a fost cea mai frumoasă “viaţă” din viaţa mea.

imi aduc aminte cum ne jucam de-a ascunselea pînă noaptea, cum ne udam cu sticlele de apă, cum alergam de paznic în grădiniţă, la cireşe, prin copaci, cum mâncam gume de 25 de bani, cum ne jucam de-a ВАС СНИМАЕТ СКРЫТАЯ КАМЕРА…

cele mai frumoase amintiri sunt cele din curtea casei, cu prietenii copilariei…deoarece rar mă duceam la ţară, şi mă duceam pînă la o vîrstă ff mică, am puţine amintiri de la bunei…însă sunt şi ele amintiri ai copilăriei mele frumoase.

îmi pare nespus de rău pentru copii născuţi din 2000 în sus, pentru că nu preţuiesc frumoşii ani, nu se joacă real, cum o făceam noi, nu profită de orice ocazie de a ieşi afară.

noi nu ştiam de mobile, calculator, sims-uri, noi ne bucuram de Barbie cu mai multe haine, ne bucuram de cărţi de jucat, şi de noi…

§ 2 Responses to Day 20: Favourite memories as a child

  • ella says:

    ufff childhood,my dear childhood ce lucruri mici,dar ce bucurie mare…”cum ne udam cu sticlele de apă, cum alergam de paznic în grădiniţă, la cireşe, prin copaci, cum mâncam gume de 25 de bani” ce vremuri frumoase,chiar aceasta era fericirea suprema ))

  • eugenia says:

    daa, imia duc si eu aminte de gume de 25de bani, de sticle cu apa, jocuri fel de fel toata ziua pina pe la 9 10 cind ma striga mama acasa..<3 miss

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Day 20: Favourite memories as a child at Margantzovka's Blog.

meta

