Femei celebre. Început.

12 June 2011 § 3 Comments

Încep să citesc cartea „Femei celebre” de Ellen T. White, şi m-am gîndit să fac un mic proiect, dacă poate fi numit aşa, în care voi relata ceea ce am citit, mă voi mai documenta, voi afişa totul pe blog şi vă voi îndruma să citiţi, să urmaţi şi să deveniţi una dintre femeile celebre, măcar pentru anturajul vostru cotidian.

Nu îmi propun să schimb mentalitatea şi ideeile voastre, cum nu mă aştept şi singură de la carte, însă vreau sa expun ceea ce-mi va părea mie interesent şi ce mă va atinge, lasîndu-mi urme pe piele, în suflet şi în viaţă. Nu vreau, desigur să vorbesc cuvinte mari, poate nici nu-mi va plăcea cartea, dar vreau să încerc s-o citesc, să mă îmbogăţesc şi să fac proiectul dat.

Îmi urez mie mult succes, răbdare şi interes pentru că îmi vor fi de folos. Vouă vă doresc de asemenea interes şi răbdare, pentru că nu ştiu cît îmi va lua să fac un articol, dar cred că vă voi surprinde zilnic cu ceva nou, frumos şi „celebru”.

Tagged: , ,

§ 3 Responses to Femei celebre. Început.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Femei celebre. Început. at Margantzovka's Blog.

meta

