Water for Elephants

12 June 2011 § 2 Comments

Am început cartea fără mare interes pentru că nu prea mă impresionează magia, iluzia…cu toate acestea deschis-o pentru că aşa trebuia s-o fac. Am avut interesul s-o citesc, doar pentru faptul că este filmul pe această carte, aşa ca să nu fiu mulţumită de film, citesc cartea. Şi ca de fiecare dată când citesc cartea şi peurmă vizionez filmul, sunt total dezamagită de scenariu, actori şi unele momente. Au fost scoase personaje principale, momente frumoase, urâte. Nu mi-a placut actorii, nici Patterson, nici Wiserspoone, fiindcă, cred eu, au jucat slab, cu puţine emoţii …

Cartea am citit-o entuziasmată, captivată şi total răpită de viaţa din spatele culiselor, de mizeria circului şi de boala artiştilor, a sufletului şi a minţii.

Dacă nu a-ţi privit filmul, citiţi cartea, pentru că va fi mai oricum ciudat să priveşti ceea ce ţi-ai imaginat. Dacă a-ţi privit filmul, vă îndrum sa citiţi şi cartea /chiar dacă nu va fi la fel de neaşteptat, descoperţi momente noi.

Pot să spun că m-am gîndit instant la Titanic, unul magic, dar cu un sfîrşit mult, mult mai frumos.

Tagged: ,

§ 2 Responses to Water for Elephants

  • Trudi says:

    Am privit filmul, dar inca nu am citit cartea. Chiar daca a fost asa cum a fost filmul, mie oricum mi-a placut, si pana nu-mi achizitionez cartea nu am s-o citesc cu imprumut. E o regula la mine cu cartile care stiu ca sunt bune.
    In rest, mereu cartea a batut regizarea unui film, in carte iti imaginezi tu toata poveste fara vreo interdictie oarecare, in film insa a lucrat regizorul cu ceilalti colegi la toate actiunile si ma rog, se primeste asa cum se primeste :).

  • eu am citit cartea încă în primăvară devreme, undeva martie sau poate februarie, nu ştiam încă de film, o prietenă mi-a spus de el
    am finisat cartea repede, m-a impresionat într-un fel povestea tînărului.
    pentru mine a fost plăcută lecturarea ei.
    despre film pot să zic că e bunişor dar se putea mult mai bine.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Water for Elephants at Margantzovka's Blog.

meta

