Femei celebre. Sfârşit.

18 June 2011 § 2 Comments

Am încheiat proiectul. Am aflat multe şi încă voi mai afla, deoarece ceea ce v-am relatat/citat din carte, este mica parte a lecturării mele din acestă operă.

Sper că v-am ajutat să vă schimbaţi puţin, să evoluaţi spre ceea ce doriţi să fiţi şi să tindeţi cu ardoare în continuare.

Cu cât femeia care îşi doreşte să devină seducătoare  îşi alege mai bine arhetipul, cu atât îi este mai uşor să arate că este irezistibilă, şi chiar să fie.

Sirenele combină adesea arhetipurile – unul este dominant, iar din celelalte împrumută anumite caracteristici.

Dincolo de arhetipuri, există o mulţime de căi prin care o femeie devine irezistibilă – prin conversaţie, umor, farmec, chiar şi prin calităţile de gospodină.

Scopul vostru principal, ca viitoare sirene seducătoare, este de a vă găsi drumul care vreţi să-l urmaţi şi să vă sădiţi în cale doar flori şi arbori roditori.

Vă doresc succes în ceea ce vreţi să deveniţi. Pentru cei care doresc să citească cartea, care conţine multe detalii frumoase, vă amintesc că este scrisă de Ellen T. White.

Femei celebre, fii una din ele.

§ 2 Responses to Femei celebre. Sfârşit.

  • mie mi-a placut extrem de mult toata seria asta cu femei celebre. acum chiar as vrea nespus de tare sa citesc in intregime cartea. thx for the info. 😉

  • ella says:

    sincer mi-a facut mare placere sa citesc aceste postari care de-a dreptul m-au intrigat…cred ca cartea o voi procura-o pentru o prietena a carei zile de nastere se apropie 😉

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Femei celebre. Sfârşit. at Margantzovka's Blog.

meta

