lenea-i cucoană mare.

22 June 2011 § 9 Comments

m-am săturat de lucrat….bună ziua!

eu tipa lucrez, da lucrez aşa de parcă târâi saci cu grâu dintr-un sat în altu…mai pe scurt m-am săturat dam de lucrat…vreau să am vacanţă normală…nii lene…ujas))..

vin acasă moartă şi nu mai fac nimic, nii lene să şi citesc…

ma târâi aşa de parcă-s mâţa asta de jos…unicul lucru care m-a făcut azi să zâmbesc.

voi ce faceţi?ce citiţi?

§ 9 Responses to lenea-i cucoană mare.

  • Domnica says:

    clipul video e tare de tot.. =))

  • tanciu says:

    te cred…de multe veri încoace tot lucrez vara, la început îmi era tare greu..veneam moartă de oboseală şi nu mai aveam puteri pentru nimic, în schimb simţeam un soi de mîndrie că-mi cîştig singură banul. :))

    • Margantzovka says:

      nope, eu anul trecut aveam un motiv…anul acesta este unul, dar mai slabut)))
      mindrie si asa este :D, dar vreau o vara/vacanta…da nu iarasi lucru…

  • Ella says:

    bv ca muncesti…ma gandeam si eu sa o fac dar mai bine nu…e ultima mea vacanta deplina…cat despre ce citim…mrrr am facut o descriere la o carte super,care am citit-o recent si m-a impresionat…mai multe insa daca iesti curioasa vei gasi maine la mine pe blog…cele bune

  • shockchat says:

    video-ul e chiar tare de tot….si te rog ZIMBESTE!!! (hug)

  • Trudi says:

    si eu cam vreo 3 veri pana acuma am muncit, si vara astea vreau, insa nu ce am facut pana acuma, pentru ca m-am plictisit deja, doi nu vreau sa ma oboseasca tare si trei, vreau sa mai inteleg ceva din vara asta, dar nu se stie pana la urma ce imi rezerva vacanta. Cartea pe care am citit-o pana acuma a fost “Mandrie si prejudecata” de Jane Austen si la moment citesc “Rosu si Negru” de Stendhal.

  • Margantzovka says:

    ooo ce cărţi…bravo bravo…eu poate la anu’…că vara asta mi-am pus o mulţime de cărţi spre cititre, şi nu ştiu dacă reuşesc jumate))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading lenea-i cucoană mare. at Margantzovka's Blog.

meta

