How about just living.

28 June 2011 § 3 Comments

uneori, e prea simplu să vorbeşti cu cineva, să asculţi muzică şi să miroşi o floare…

tu când ultima dată ai vorbit cu sufletul tău? eu vorbesc cu el în fiecare seară, mă mai supăr pe el, pentru că e prea pozitiv, dar n-ai ce-i face, se mai ceartă cu mintea, dar se împacă, dimineaţa totuşi prioritate are mintea, sufletul e mai mângâiat de atenţia mea aşa, în unele momente…

tu când ultima dată ai privit întunericul? eu cam nu-l supor aşa că-l ocolesc, iar când îl văd încerc să găsesc ceva în el…încerc, dar nu prea-mi reuşeşte

tu când ultima dată ai mirosit aerul? inconştient e parfumul care mă înconjoară, însă uneori uit că există, aşa că, atunci când îmi aduc aminte de el, profit, inspirînd adânc şi profitînd de fiecare mm pătrat de aer…

tu când ultima dată ţi-ai gustat respiraţia? mie pre exemplu îmi lasă un gust dulce-amărui de viaţă…

tu când ultima dată ai ascultat liniştea? e imposibil s-o asculţi, pentru că pentru un moment nu poţi tăcea, e mult prea greu…auzi orice şoaptă a creierului, bătaie a inimii şi zbucium a sufletului.

ai încercat să simţi presiunea cu care acţionează jurul tău, când încerci încet, concentrat să-ţi mişti degetul mic? cred că nu, de asta şi nu întreb când ai facut aşa ceva ultima dată…

eu cred că aş înebuni, de m-aş descoperi total.

§ 3 Responses to How about just living.

  • shockchat says:

    frumos spus….si eu vorbesc seara cu sufletul meu….intunericul il privesc de fiecare data cum noaptea acopera camera cu o plapuma necunoscuta…cind traiesc un moment special incerc sa inspir cit mai mult aer din acel loc…ca sa fie mereu cu mine:)…linistea,un cuvint minunat…o ascult chiar cind sunt in mijlocul orasului…cu totii vorbes,o multime de zgomote dar eu ma gindesc la ceva numai al meu si parca se face liniste…:)

  • Ella says:

    mrr stii m-am gandit sa-ti scriu ca e un super post si de alea…bff nu-i asa …e profund,imi place,e superb,e aproape de mine,ma emotioneaza,il simt….nu stiu daca m-ai inteles…Am vrut sa-ti spun ca mi-a placut.Just this 🙂

  • Margantzovka says:

    te-am inteles, nu cred ca nu te-as intelege daca tu nu ai putea.
    multumesc!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading How about just living. at Margantzovka's Blog.

meta

