perfume.

3 July 2011 § Leave a comment

valul de aer mă acoperise…mă inundase în puritatea şi mă înecase cu plăcerea ce mi-o trezise.

uitasem parfumul ameţitor, doar al tău, al corpului tău.

am tras cât mai mult aer în mine şi spunesei o rugăciune, cum că să nu uit mireasma şi amintirea ce-mi trezeşte acel simbol al tău.

relaxarea venise târziu, târziu pentru că ţineam în mine tot ce era mai bun din tine. acel ceva care nu vorbea urât niciodată, nu mă tăia cu indiferenţa şi nu făcea ce nu-mi plăcea. acel ceva din tine, care însemna mica parte şi totuşi, însemna întreaga lume a ta pentru mine. relaxarea venise târziu pentru că devoram fiecare particulă de aer. particula intra în mine şi mă trezea adânc, mă mângâia şi se folosea de slăbiciunea mea, aşa cum îmi place doar mie. trezea fiecare fiică celulă a corpului meu, mamă a cărei  cunoscuse celula ta, celula parfumată de tine. trezea fiecare nerv de pe pielea mult sărutată de tine.

tresărise şi mă întoarse repede în urmă. era. nu erai. era o fata şi făcusei primul pas. mă gândeam că poate fata ceea era alintată de parfumul tău, în seara trecută, în clipa trecută, după colţ…sau poate în viaţa trecută. poate şi ea nu-l putea uita, şi-l purta cu ea mai multe vieţi la rând.

sau poate fusese atinsă uşor în rutieră, şi se uitase dispreţuitor la tine. ohh, şi cât aş da să fiu atinsă de trupul tau, de haina ta, de aerul tău.

şi parcă mi se împlinise dorinţa. te văzusei peste o zi. acelaşi, însă nu erai tu. nu era parfumul tău.

şi poate parfumul tău îmi plăcea doar că interacţiona cu parfumul meu, continuu şi involuntar.

alt val nebun mă făcu să-mi întorc capul. parfumul nou era necunoscut. era ceva ce nu miroase a femeie, a femeie străină.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading perfume. at Margantzovka's Blog.

meta

