Leapsa

17 July 2011 § 2 Comments

Principala trasatura a caracterului meu: sinceritatea

Calitatea pe care o prefer la un barbat: intelepciunea

Calitatea pe care o prefer la o femeie: feminitatea

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: ca ma plac asa cum sunt

Principalul meu defect: mult critic, exprim ff direct – ceea ce gindesc

Ocupatia mea preferata: nu stiu))

Visul meu de fericire: sa fiu fericita

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa nu fac/obtin ceea ce mult imi doresc

Ce as vrea sa fiu? om, in primul rind
Tara în care-as vrea sa traiesc: R. Moldova

Culoarea preferata: nu am

Floarea preferata: laleaua

Pasarea preferata: pinguin, papagal

Bautura si mancarea preferate: bautura: bautura preferata nu am, mincarea imi place gustoasa, absolut toata

Numele preferat: Manuela, Amalia
Ce detest cel mai mult: indiferenta

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: sa pot sa ma intorc in trecut

Cum as vrea sa mor: bine

Starea de spirit actuala: vreau sa ma uit la un film, dar lenevia e mai mare

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: intimplatoare

Deviza mea: Tot ce se face se face spre bine

am furat leapsa de la Ella…off…chiar n-am ce face…zirou imaginatie))

§ 2 Responses to Leapsa

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Leapsa at Margantzovka's Blog.

meta

