mujîk.

18 July 2011 § 12 Comments

când un băiat îţi aduce flori sau ciocolate, la întîlnire, îi pare ca Doamne fereşte ce a făcut pentru tine.

uspacoisea ciuvak.

p.s. am scris de la început un bărbat, însă mi-am dat seama că un bărbat nu poate face aşa ceva.

§ 12 Responses to mujîk.

  • Trudi says:

    Buna asta 😀
    poate imaginatie mai mult de atat nu are sau e rusinos sa rupa standardele 🙂 sau vabse treaba e mai serioasa 🙂

    • Margantzovka says:

      am in vedere…ca poate sa-ti spuna …iaca eu tie flori t-am adus, da tu si ai facut??
      asta e ideea, ca parca-i obligat sa-mi faca mie placere…nu-ti place, idi guleai.

      • Trudi says:

        cand am spus ca “vapse treaba e mai serioasa” m-am gandit ca e o alta varianta, mai delicata :), cu tupeu patzanashu’ , atunci, cum ai zis si tu , idi guleai si gata .

  • tanciu says:

    urăăăăăăăăăsc cînd băiatul vine cu flori la întîlnire, ciocolată măcar şi o tonă-chiar îmi face plăcere,numai nu flori, mă exaspersează

  • Liuda says:

    Şi asta deoarece ne consideră atît de naive, de parcă putem fi impresionate de flori, sau de ciocolate. Eu mai degrabă aş rămîne plăcut surpinsă dacă aş vedea că este un băiat cu care ai ce discuta, care emană un miros discret de parfum, care îşi are pantofii lustruiţi bine şi hainele îngrijite. Uite prin asta aş înţelege că acel băiat s-a pregătit pentru întîlnire! 🙂

  • zsilvia says:

    nu cred ca nishte flori..sau o cutie de ciocolate pot cumpara dragostea..
    dar si atunci cind ti le aduce ..te bucuri ciit de putin..))
    insa depinde si de caz..si de circumstante)

  • ilie says:

    eu prefer prietena sami aduca o ciocolata (sunt prea punctual si la intilniri mereu apar primu)

  • ZIPPY says:

    “îi pare ca Doamne fereşte ce a făcut pentru tine.” – si va simtiti toante si idioate?! 🙂 as usual :)?

  • shockchat says:

    pai depinde de baiat…dar hai sa fim serioasa si macar un pic sincere..oare nu doriti si voi flori cind va plimbati singure undeva in oras si vedeti o pereche si ea cu un buchet de flori??si oare niciuna din voie nu vrea ciocolata???..haha..fi-ti serioase !

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading mujîk. at Margantzovka's Blog.

meta

