Never was a girl with a wicked mind

31 July 2011 § 11 Comments

Uneori te saturi,  pur şi simplu te saturi de tot ce te înconjoară.

Te saturi să mergi atâta, să cauţi, să dai întrebări…fără răspunsuri…pentru că atât de mult te strădui să afli ceva nou, să afli adevărul despre tine, depre viaţă, despre scopuri şi vise şi când nu vezi nici un răspuns, pur şi simplu te saturi de toate întrebările…pur şi simplu te saturi să-ţi oferi singură răspunsuri false, răspunsuri care te aranjează însă care chiar nu au nimic cu realiatea.

Şi ştii, şi ştii că problemele tale sunt minore în comparaţie cu toate problemele reale…problemele tale sunt fix aceleşi ca şi a celorlalţi…însă nimeni, nimeni n-o să coboare de sus şi să spună, Maria, draga mea, trebuie sa înveţi mai mult şi să înveţi să mulţumeşti, trebuie să ai răbdare, pentru că în 20** ţi se va îndeplini dorinţa ceea, sau peste 2 luni te vei îndrăgosti.

Şi ce va rămâne din noi dacă să luăm toate casele, mobilele, pozele, calculatoarele, parfumurile…vor rămâne doar întrebările, doar visele şi doar speranţele. Trebuie să ne cultivăm, să fim mândri de noi, de faptele noastre, trebuie să strângem amintiri, zâmbete şi chipuri.

Trebuie să ne axăm pe lucrurile care nouă ne plac, să încercăm să fim alături de persoanele care ne înţeleg şi nu alături de cele pe care dorim să le impresionăm. Trebuie să purtăm fuste lungi dacă dorim, şi fuste scurte dacă dorim. Trebuie să ne certăm pe forumuri, să criticăm marii bloggeri şi să iubim persoanele care merită dragostea noastră, a da, şi să le spunem că îi iubim.

Trebuie să facem cunoştinţă cu persoane noi, şi să ne debarasăm de persoanele pe care le ştim de jumate de viaţă, cu toate că nu le înţelegem, nu ne mândrim că le cunoaştem şi nu ne bucurăm de prezenţa lor.

Urăsc şi totuşi iubesc perioada în care mă aflu, de la o vreme. Urăsc pentru ca sunt isterică, nervoasă, irascibilă, invidioasă şi am mereu în cap mii de întrebări. Şi totuşi, o iubesc, pentru că am aceste întrebări şi le voi găsi răspunsuri, pentru că mă învăt să fiu mai liniştită si primitoare, pentru că învăţ din propriile greşeli. Este o vorbă care spune că prostul învaţă din greşelile proprii şi deşteptul din greşelile altora, însă nu sunt de acord cu aceasta pentru că până singură nu te frigi, nu vei şti ce simte acela care-şi varsă apă fierbinte pe degete.

În final vreau să spun că sunt prea sătulă de tot ce se întâmplă acum, sunt prea absorbită de lucruri prosteşti şi azi chiar m-am gândit să închid blog-ul că tot nu mai scriu, tot am puţine vizite şi nu-mi ajung cuvinte ca sa exprim ceea ce este în gindurile mele, însă am spus că-l voi ţine deschis, chiar dacă public numai prostioare şi cântece, şi ştiu că sufletul vostru adolescentin îşi doreşte şi ceva mai spiritual şi sper şi eu să încep să scriu ceva mai cu sens, asta cred că, totuşi, din septembrie. Cu drag, Maria.

Take me – I’m alive,
Never was a girl with a wicked mind,
But everything looks better,
When the sun goes down.
I had everything: opportunities for eternity
And I could belong to the night.
Your eyes, your eyes,
I can see…in your eyes, your eyes.

You make me wanna die,
I’ll never be good enough.
You make me wanna die
And everything you love
Will burn up in the light
Every time I look inside your eyes.
You make me wanna die.

Taste me, drink my soul,
Show me all the things, that I shouldn’t know,
When there’s a blue moon on the rise.
I had everything:
Opportunities for eternity
And I could belong to the night.
Your eyes, your eyes
I can see… in your eyes, your eyes
Everything…in your eyes, your eyes.

sunt piese, cuvintele cărora pur şi simplu nu le poţi accentua, pentru că te recunoşti absolut în orice frază şi în toată atmosfera piesei.

§ 11 Responses to Never was a girl with a wicked mind

  • tanciu says:

    pentru articolul ăsta tu eşti mega bravo..aşa de sinceră! >:D<
    ca un fel de încurajare o să'ţi spun că la anul vine şi mai rău şi mai bine în aceeaşi măsură…e un fel de "criză" a adolescenţilor cred eu, pentru că am simţit şi încă mai simt la fel.
    e normal să'ţi pui întrebări…şi cred că e normal pe alocuri să nu găseşti răspunsuri, toate la timpul lor.
    iar piesa e pur şi simplu fenomenală…atâtea trăiri în ea.

  • T says:

    de atatea ori ma satur, de atatea ori imi trece..

  • Liuda says:

    Maria, cum adică să-ţi închizi blogul? Doar sunt atîţia cititori fideli, şi oricum, ce mai contează cîţi vizitatori avem, importă că există un colţişor unde ne putem destăinui, fără a aştepta să fim înţeleşi…
    Articolul mi-a plăcut mult, şiiii… cum a scris şi TANCIU, ai fost foarte sinceră, şi se simte asta!

    • Margantzovka says:

      stiu si eu ca nu fac pentru public si blah blah blah…dar stii, cind te citeste cineva, cind te intelege e mult mai bine))si va multumesc ca sunteti acele persoane, si-mi acordati atentia voastra.

  • Trudi says:

    Ouu, pe langa toate pe care le-ai zis mai sus, ma bucur totusi ca nu il inchizi (blogul). Era mai dur asa. Zile senine si sa-ti gasesti locul. Eu te voi astepta.

  • Ella says:

    Un articol de suflet,superb care citindu-l nu ma opream sa ma recunosc…Poate ai si tu o perioada de aia (nici nu stiu cum se numeste) dar care vine si trece. Am si eu de astea mai in tot sezonul :d…o sa treaca… Cat despre blog:cochetam si eu cu idea de al inchide da parca mi-a trecut )))Eu te citesc cu mare placere,pentru ca iesti diferita si naturala si daca mai scrii asa posturi te voi citi si de 2 ori pe zi 😉

  • shockchat says:

    of…cit te inteleg…nustiu de ce dar de la o vreme pot exploda de la nimicuri apoi peste doua minute totul e ok…si tot asa…cred ca o sa treaca…trebuie sa treaca…iar de inchis blogul -> NICI SA NU GINDESTI!!!!! (hug )

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Never was a girl with a wicked mind at Margantzovka's Blog.

meta

