să citim printre rânduri.

7 August 2011 § 1 Comment

nici nu am ştiut că pot tăinui în mine atâta ură, atâta gelozie şi da, ură. poate că e prea mult şi prea tare spus…dar am momente când pur şi simplu urăsc, tot ce ţi se întâmplă şi mie nu. tot ce obţii atât de uşor, şi eu poate nici nu cunosc gustul acelui fapt.

geloasă? sunt nebun de geloasă, sunt nebun de înfometată de atenţie şi apreciere…pe care tu o primeşti atât de uşor. nu pot să mă lupt cu tine, pentru că eu sânt bună în alt ceva, tu în aceasta, în faptul de a primi atenţie prin toate metodele şi cuvintele pe care le urăsc la tine.

şi urăsc că nu-ţi pot spune nimic, pentru că ceilalţi sunt mai răi decât mine, ei au şansa să te facă să suferi…eu nu am dorinţa, chiar dacă te urăsc.

şi poate că te şi iubesc pentru asta…că suntem diferiţi, mult prea diferiţi…adică, nu aş putea dispreţui ceea ce găsesc şi în mine.

§ One Response to să citim printre rânduri.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading să citim printre rânduri. at Margantzovka's Blog.

meta

