să fie azi aşa cum vreau

19 August 2011 § 5 Comments

sunetele de la construcţie să fie azi sărutarea care trebuie să mă trezească

blog-urile sa fie azi prietenul care-mi povesteşte ce a mai făcut, ce a mai simţit, cu care să fiu de acord sau să mă contrazic

muzica să-mi fie azi mama, care mereu, la vreo serbare, îmi spune: hai, scoală-te şi începe să dansezi!

aerul să-mi fie azi partenerul de dans. să-mi fie marea în care anul acesta puţin am intrat. să-mi fie haina pe care atât de rar am avut dorinţa s-o îmbrac. să-mi fie persoana pe care nu am avut ocazia s-o cuprind.

gândurile să-mi fie azi  versurile cântecului meu veşnic

podeaua să-mi fie azi sala mea de meditaţie

Acel se sus să-mi fie azi sufletul, cu care vorbesc şi din cauza căruia simt prea multe

strugurii să-mi fie azi cel mai mare păcat

sfaturile mamei să-mi fie azi glumele cele mai tari

oglinda să-mi azi fata ceea frumoasă de pe stradă

cartea să-mi fie azi fiinţa care trebuie să fie alături de orişicine, să aline şi să mă ia cu ea undeva departe

cana mea cu Paris-ul pe ea să-mi fie azi jucăria care-mi zădără minţile şi viitorul

§ 5 Responses to să fie azi aşa cum vreau

  • tanciu says:

    şi am impresia că chiar sunt.

    cel mai mult m-am regăsit în asta: “cartea să-mi fie azi fiinţa care trebuie să fie alături de orişicine, să aline şi să mă ia cu ea undeva departe”- cartea de azi deşi nu atât de bună dar mi-a fost alături şi m-a alinat.

  • Nicu says:

    Chair m-a impresionat articolul. Numai ca cateva ganduri nu le-am putut intelege, ca de exemplu cel cu strugurii si mama.
    Pentru mine aceasta lista ar suna astfel:
    cartile sa-mi fie astazi prietenii reci, dar siguri;
    muzica-sa-mi fie astazi hrana necesara sufletului
    oglinda-sa-mi fie cea care ma va trezi la realitate
    ruleta-sa fie cea ce-mi va aminti ca fericirea nu e gratis!
    Cam asa ar suna!

    • Margantzovka says:

      cu mama a fost ideea, ca mereu imi da sfaturi si eu cam le ascult, atunci, in ziua aceea rideam si faceam invers
      iar struguri am mincat intr-o zi cit nu mincam intr-un sezon…eu mooor dupa struguri)))

  • Trudi says:

    frumos, mi-a placut…

  • nemo9voua says:

    the greatest păcat, pe lângă struguri, e să nu vezi frumosul în oglindă

    ş’ mă altur cănii tale Paris – cana mea Roma

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading să fie azi aşa cum vreau at Margantzovka's Blog.

meta

