da?da!

1 September 2011 § 10 Comments

a venit toamna…şi nu era mare treabă dacă nu venea şi şcoala…şi cică dacă a venit toamna acuş vor cădea frunzele…

toamna cad frunzele, cu frunzele mai cade şi bronzul şi dispoziţia…la cineva mai cade şi părul frezat))

şi iaca aşa…nu v-am felicitat cu sărbătorile moldoveneşti dar cred ca va e de-ajuns felicitările deputaţilor…

şi iaca mâine îi vineri şi eu am istoria şi fizica KILL ME TWICE…

şi când am să am limba, am să-mi întreb profa se scrie cu “î” sau “â”…aştept lecţia de limbă…

şi iaca aşa…felicitări şi mult succes…eu n-am calculator…de asta nu scriu…

 

 

§ 10 Responses to da?da!

  • Trudi says:

    se scrie cu â :), eu așa știu, dar trebuie să și concretizezi, cum fără asta.
    alții mai au vacanță, la mine se începe anul de studii în octombrie, dar eu sunt studentă 😉
    Baftă multă pe anul ăsta și spor la învățat, fără kil me twice 😀

  • shockchat says:

    succes pe miine…:)..eu am limba (2) , eng si mat :)..cool

  • Liuda says:

    Baftă multă, Maria!!!!
    Azi a fost aşa… zi de introducere pt toţi… de mîine se începe aventura… pfffff, azi am aflat că voi învăţa şi sîmbăta… bred…:(((

  • tanciu says:

    eu când mi-am întrebat profesoara de română cum se scrie, o spus că e corect în amblele cazuri, şi î şi â, vezi ce-ţi răspunde a ta.
    Succese mari ţie, da maaari. 😉

  • Ella says:

    Offf nu-ti mai zic succes si de alea cu note mari…eu iti doresc rabdare, draga mea )))

    Pasim cu dreptul si ne bucuram de toamna…scoala e asa ceva auxiliar…cum e vacanta la mare si vara

  • nabiyafly says:

    din cîte ştie eu, e corect şi cu “î” şi cu “â”
    eu cind am început să învăţ la şcoală toţi scriam cu “â” dar apoi tin minte cum profa ne spunea că chipurile nu e corect deja aşa şi trebuie cu “î”, iar acuma la noi e corect în ambele sensuri… dibilism oleac, da nui pi asta
    şi eu învăţ sîmbăta, dar vinerea o am liberă, tîmpism… de fapt practic orice facultate cam au orar sîmbata, norocul tău e să nu cazi în grupa care are liber doar duminica ))) hiuu pin acu am scapat cam binishor
    iar tie succese cu scoala

  • Liuda says:

    la ASEM,,, şi-ncă 4 perechi… pff, sper să fie schimbări mai apoi 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading da?da! at Margantzovka's Blog.

meta

