ștoto s cemto

14 September 2011 § 8 Comments

NB!!! un post plin de bred

eu îs plecată undeva departe…unde am magazine, oraș nou și frumos și … tadadadam CALCULATOR…

poate v-oi fi norocoasă și ne-or veni posturile pridumăite, de vreo 2 săptămîni, în cap…

poate ve-ți fi norocoși și o ve-ți mai citi pe Margantzovka…pentru că o pridumăit și despre femei și prieteni și bani și moldoveni…

hai că vi s-au întîmplat perepeții, la mine cam așa light…vinem de la scoală și șla potenuti țeplionka za sna, mă sculam parcă eram pe altă lume…niș tu lectii niș tu nică…am răcit (mulți o răcit amuia, așă-i??ia ta znaiu)… m-am enervat de multe ori, prima data anul ista școlar am rîs pînă la lacrimi, mai nu ne-am băgat ingaliptu în nas și făceam partea ceea de corp a femeii, care are mărime, din graficile de la fizică…copkii…m-am enervat cu taxi-urile din chișînău, pentru că operatoarele îs niște beeep…am scris chișînău pentru ca asa de inferioară mă simt aici, cu accentul meu de moldoveancă care vrea să pară româncă….aici asta unde-s vreo 5 mall-uri, magazine/librării/patiserii la fiecare pas și clădiri cu o arhitectură de zici numai uaaaaaaaaau…și-ți rîde și sufletul de frumusețe…

eu știu că cam nu-i cesna, că voi stați amu la lecții, da eu am să am de recuperat…

ciao, mai este cineva la mine pe blog???…..(alo?, alo??, alo!… aa, alo???))

§ 8 Responses to ștoto s cemto

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading ștoto s cemto at Margantzovka's Blog.

meta

