specimente

22 September 2011 § 7 Comments

Eu iubesc Moldova!!! straniu lucru, da? peste o lună să mai scriu şi eu că iubesc Moldova… 😀

păăăi, cum să vă zic, eu chiar o iubesc…nu iubesc moldovenii, asta e problema…

asta e problema care mă deranjează pe mine în ţara asta şi nu lipsa mării, lipsa infrastructurii sau mai ştiu eu ce…chiar nu mă deranjează că nu am acces la amre, pentru că nu mai ieşeam din ţară şi nu cunoşteam lumea (:D)…

pe mine mă exasperează mintea unică a moldovanului…principiile după care se conduce, conceptele pe care le susţine şi ideeile care i se nasc în minte…

moldoveanul termină universitatea şi vrea să fie director de bancă…

moldoveanul are ipod şi umblă cu troleibuzul…

moldoveanul spală, sapă, face mămăligă cu inele de aur pe degete…

moldoveanul are datorii de mii de lei la stat, dar se duce la mare în fiecare an, cel puţin Bulgaria, cel puţin 10 zile, cel puţin 3 stele…

moldoveanul apreciază brand-ul vestimentar şi se îmbracă doar din Sun City, Mall şi Elat…puţini oameni ştiu care se duc pe la piaţa centrală pentru haine, dar când treci prin piaţa, ea cam îi plină…

moldoveanul se vrubeşte diodată la lecţii, chiar dacă tema îi este explicată a 2 lecţie şi la sfârşit va avea restanţă sau notă plătită…

da nu-i pe asta…om să fii…

nu spun că eu îs mai deşteaptă, logică, înţeleaptă…dar uneori mă miră unele specimente din rutieră, clasă, stradă

§ 7 Responses to specimente

  • Trudi says:

    tucma’ zic of la cât sunt de acord cu tine…
    și încă multe alte situații stupide la care stai ca prostu’ și-ți pui întrebări deștepte și nici o iotă răspuns ca lumea… tot te miri și te miri … de unde atâta , cât se poate … până când, unde duce ?!

    • Margantzovka says:

      cred ca sunt multi de acord cu mine, pentru ca observ o astfel de atitudine la ff multi cunoscuti…cred ca trebuie schimbata mentalitatea…asa cu-ncetisorul, ca mintea sa se adapteze..

  • Ina says:

    Nu vad o problema in faptul ca ai iPod si sa mergi cu trolebusul,asta nu e moldovenism. Pot veni dintr-o familie instarita,sa merg la o scoala privata si tot cu trolebusul sa circul prin oras.Trolebusul nu e pentru oameni saraci ,ci pentru oameni ca mine care s-au saturat de microbusele ticsite de oameni pana la refuz,care folosesc taxiul doar cand are mare nevoie de a ajunge undeva mai rapid si care nu au (folosesc)masina din frica de a conduce in oras.

    • Margantzovka says:

      aici poate am dat in bara…pentru ca nu am avut intentia de a spune ca cei care umbla cu troleibuzul sunt saraci sau altfel…idee este ca economiseste la maxim…poate sa mearga si cu maxi-taxi cu fraza “ăăă, mă luaţî cu un leu?”…

  • Ella says:

    Eiii trolebuzul tare bine se asorteaza cu ipodul 😀 Ciudat,eu am facut zilele astea o postare asemanatoare da despre “oameni destepti” in general…zilele ce vine o trec pe “curat” si va aparea la lumina blogului …Postarea ta e rupta de tot :D:D chiar imi era dor de tine 🙂

  • thinkfreelife says:

    haha, ca si Ina, eu tot prefer sa merg cu autobusul sau troleibuzul, fufulismul din mine se manifesta anume asa, pentru ca urasc inghesuiala din rutiere. in rest, pe mine ma deranjeaza faptul ca noua, moldovenilor, ca popor ne pasa de gura lumii excesiv de mult.

  • Margantzovka says:

    si mie-mi era dor de voi, de critici, dezbateri, comentarii…aprobari 😀

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading specimente at Margantzovka's Blog.

meta

