vreau o doză de macarena

26 September 2011 § 5 Comments

Viaţă, viaţă…hai că am nevoie de tine, am nevoie de dragostea şi ajutorul tău…

Atât de mult imi lipsesc din partea ta, cuvintele “te iubesc” …atât de mult caut un suport şi o mulţumire, o bucurie…că uneori când nu o găsesc la tine…chiar sunt disperată…

Am nevoie să-mi spui că mă iubeşti…nu mai vreau să-mi găsesc motive, ca să cred că te iubesc…

Poate dragostea vine din ambele părţi şi posibil nu sunt gata şi nu consider că eu sunt cea care vrea să facă primul pas, dar să ştii că aştept dragoste şi înţelegere din partea ta…şi atunci când eu o v-oi primi, să aştepţi de la mine  doar mulţumire, recunoştinţă şi adoraţie.

P.S. eu chiar te iubesc, viaţo…dar uneori mă faci nemulţumită de manifestare dragostei tale pentru mine.

ştiu că nu-i la temă, dar am un banc tare fain şi o imagine cu un sens fenomenal :DDD

I: Care este diferenta intre tandru si pervers?
R: Tandru e atunci cand o mangai pe trupul gol cu o pana de gaina….
pervers e atunci cand o mangai pe trupul gol cu TOATA GAINA

§ 5 Responses to vreau o doză de macarena

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading vreau o doză de macarena at Margantzovka's Blog.

meta

