old friend, why are you so shy

5 October 2011 § 3 Comments

îmi lipseşti.

adică îmi lipseşte persoana ceea care o ştiam, cu care rîdeam ore întregi, cu care nu ne puteam despărţi, cu care ne gîndeam cum să facem mai bine să dormim una la alta.

nu ştiu, poate eu m-am schimbat şi tu nu sau invers, dar simt că s-a schimbat ceva între noi, nu ne mai suntem aşa de old friend…adică înţeleg că ai prieten, televizor şi pat…dar cît de mult vreau să mă ai şi pe mine, măcar cîteodată.

nu vreau să aud ” ce ai vrut?” cînd te sun, sau să te întreb despre ce vb, şi tu să nu-ţi aminteşti, chiar dacă eu ţin minte şi ştiu că plănuiam să ne ducem la teatru.

şi ştiu că convorbirile alea lungi pe skype nu-s pentru noi, dar ce rămîne cu ceea ce e pentru noi?

it hurts, sometimes.

§ 3 Responses to old friend, why are you so shy

  • Morgane says:

    i know the feeling. it sucks.
    dar asta e,trebuie să trecem şi peste asta.

  • nabiyafly says:

    prietenia nu inseamna doar lucruri frumoase si dulci e si perioade de dubii, de schimbari, doar asa o prietenie evolueaza ca mai pe urma sa va uitati la anii lasati in urma si sa afirmati chiar de atit de mult timp suntem prietene?
    si daca ar fi mereu linga tine poate nu l-ai fi pretuit atit de mult,ca acum…
    eu care am trecut prin situatii similare te sfatui(poate deja nu-ti trebuie) ca daca chiar conteaza atit de mult asteapta inca un pic, discutati si se va rezolva, fiindca a pune punct e mereu usor, iar virgula e foarte greu…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading old friend, why are you so shy at Margantzovka's Blog.

meta

